Ναί αγάπη μου, θα κατέβω με τον Καρατζαφέρη. Γιατί δηλαδή, οι άλλες καλύτερες είναι;


Αν οι πληροφορίες είναι σωστές φαίνεται ότι ο Ηλίας Ψινάκης σκέφτεται να κατέβει...
Καί αυτός...
Εγκυροι παρατηρητές θεωρούν την απόφαση σημαντική....
Μήν ξεχνάμε ότι ο Ηλίας έπεισε τόν κόσμο ότι ο Ρουβάς είναι τραγουδιστής λένε....
Αυτό είναι ένα επικοινωνιακό θαύμα...
Εχεις ακούσει ποτέ τον Ρουβά να τραγουδάει?

Ο ίδιος ο Ψινάκης φαίνεται να το σκέφτεται....
Πλάκα θα έχει φέρεται να δήλωσε χθές βράδυ σέ ένα μπάρ πίνοντας το ποτό του....
Γιατί δηλαδή οι άλλες καλύτερες είναι? φέρεται να συμπλήρωσε...
Εδώ θα βγεί η άλλη η κουλή με το ποδήλατο, εγώ πού είμαι και θεά δέν θα βγώ?
Οχι αγάπη μου, άν το θυμηθώ κι άν δέν έχω κάτι πραγματικά σημαντικό να κάνω θα κατέβω συμπλήρωσε....
Πότε είπαμε ότι είναι οι εκλογές?
Μισό να τσεκάρω αγάπη μου και θα σου πώ...

Σχόλια