Πωλίνα Γεωργά: «Πληρώνω τον έρωτά μου και τη σχέση μου με τον Γιάννη (ΣΣ Εννοεί τον Σκαφτούρο, υπαρχηγό τής οργάνωσης)»


«Εχω συνηθίσει τόσα χρόνια που είμαι με τον Γιάννη (Σκαφτούρο). Κάθε φορά που τον πιάνουν, με τραβάνε και μένα για να δώσω κατάθεση», είπε η φερόμενη ως μαγείρισσα της απαγωγής...

«Πληρώνω τον έρωτά μου και τη σχέση μου με τον Γιάννη»! Με αυτά τα λόγια άρχισε να ξετυλίγει το κουβάρι της ζωής της στο «Εθνος» η Πολυτίμη Γεωργά, επί 10 χρόνια σύντροφος του Γιάννη Σκαφτούρου, του νούμερο 2 -σύμφωνα με τη δικογραφία- ηγετικού στελέχους του «συνδικάτου του εγκλήματος».
Συναντήσαμε την Πολυτίμη ή Πωλίνα, όπως την αποκαλούν οι δικοί της, έξω από το γραφείο της ανακρίτριας χτες το μεσημέρι, λίγο πριν από την απολογία της και πριν κριθεί προφυλακιστέα και οδηγηθεί στον Κορυδαλλό, όπως και οι υπόλοιποι τέσσερις συγκατηγορούμενοί της, που επίσης προφυλακίστηκαν μετά τις απολογίες τους.

Η Πολυτίμη Γεωργά, επί 10 χρόνια σύντροφος του Γιάννη Σκαφτούρου, του νούμερο 2 -σύμφωνα με τη δικογραφία- ηγετικού στελέχους του «συνδικάτου του εγκλήματος»

«Υπήρχε και υπάρχει παθιασμένος έρωτας ανάμεσά μας και πολύ μεγάλη αγάπη», λέει η 28χρονη για τον Γιάννη Σκαφτούρο

Η 28χρονη ψηλή και μελαχρινή κοπέλα, με την αγέρωχη κορμοστασιά, κατηγορείται ως μέλος μιας από τις μεγαλύτερες εγκληματικές συμμορίες της χώρας, με κακοποιούς που εμπλέκονται στην απαγωγή του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου, σε πληρωμένα «συμβόλαια θανάτου», σε αιματηρές βεντέτες και βομβιστικές επιθέσεις.
Ηταν ήρεμη και χαλαρή. Ντυμένη απλά, έμοιαζε με μια οποιαδήποτε κοπέλα της ηλικίας της.
Αν δεν φορούσε τις χειροπέδες, που την έσφιγγαν και έτριβε συνέχεια τα χέρια της, δεν θα καταλάβαινε κανένας ότι ήταν κρατούμενη.
Δίπλα της μια γυναίκα αστυνομικός, δεν την άφηνε ούτε δευτερόλεπτο μόνη.
Η Πωλίνα Γεωργά αντιμετωπίζει σοβαρά κακουργήματα. Το ξέρει, αλλά δεν δείχνει να φοβάται. Μέχρι εκείνη την ώρα δεν πίστευε, όπως είπε, ότι θα κατέληγε στη φυλακή.
«Δεν έχω κάνει τίποτα. Δεν έχουν στοιχεία σε βάρος μου», είπε.
Και προσέθεσε: «Μετά ξέρεις, έχω συνηθίσει τόσα χρόνια που είμαι με τον Γιάννη, κάθε φορά που τον πιάνουν, με τραβάνε και μένα για να δώσω κατάθεση».
«Εθνος»: Πιστεύεις ότι είναι το ίδιο και τώρα; Είναι η πρώτη φορά που είσαι κατηγορούμενη;
«Είναι η πρώτη φορά και δεν ήξερα γιατί με συνέλαβαν. Δεν έχω καμία εμπλοκή στην απαγωγή του εφοπλιστή Παναγόπουλου και δεν ήξερα τίποτα γι αυτό. Λένε ότι ήμουν η μαγείρισσα που μαγείρευε στο κρησφύγετο της σπείρας. Το είπανε και στα κανάλια. Αλλά δεν έχω καμία σχέση και επιπλέον δεν ξέρω και να μαγειρεύω».
«Εθνος»: Εχουν καταγραφεί κάποιες συνομιλίες σου...
Πωλίνα: Μου τηλεφωνούσε ο Γιάννης από τη φυλακή και μιλάγαμε. Αυτό σημαίνει ότι συμμετείχα σε κάτι κακό; Και τώρα, που με συνέλαβαν, πάλι μου τηλεφώνησε και μιλήσαμε. Είναι έξαλλος με όλα αυτά. Ουρλιάζει στο τηλέφωνο ότι δεν φταίω σε τίποτα εγώ. Οσες φορές μιλήσαμε αυτές τις μέρες, τον απασχολεί πώς θα γλιτώσω εγώ. Μου λέει «δεν με νοιάζει για μένα. Εσύ όμως δεν φταις»...
Από τις απομαγνητοφωνήσεις των συνομιλιών των μελών της σπείρας προκύπτουν συνομιλίες της Πωλίνας με τον «αρχηγό» Παναγιώτη Βλαστό.
Πώς το δικαιολόγησε στο απολογητικό της υπόμνημα, όπου αρνήθηκε τις κατηγορίες:
«Είμαι φίλη του Ιωάννη Σκαφτούρου, κρατούμενου στις φυλακές, ο οποίος μου τηλεφωνεί αρκετά συχνά». Κάποιες φορές μάλιστα μου είχε πει να κάνω εξυπηρετήσεις για τις οποίες θα με έπαιρναν τηλέφωνο άλλοι φίλοι του, τους οποίους δεν γνώριζα προσωπικά, εγώ το έκανα εφόσον δεν ένιωθα ότι έπραττα κάποια παράνομη πράξη.
Οι άνθρωποι με καλούσαν στο τηλέφωνο, μου έλεγαν το μικρό τους όνομα και, παρά το ότι δεν ήξερα ποιοι είναι, μου αρκούσε που ο Ιωάννης Σκαφτούρος μου είχε πει ότι θα με πάρει π.χ. ένας Κώστας τηλέφωνο και κάποιος με το όνομα αυτό με καλούσε».
Παιδί φτωχής και πολύτεκνης οικογένειας από την Ελευσίνα είναι η Πωλίνα Γεωργά.
Η μητέρα της, χωρισμένη από νωρίς, «δούλευε αντρίκια», όπως λέει η 28χρονη «σαν σκυλί, και ανέθρεψε μόνη της πέντε κόρες».
Ακόμη έτσι ζουν, όλες μαζί, ενώ τον τελευταίο καιρό προστέθηκε ένα ακόμη μέλος, αφού η μεγάλη της αδελφή χώρισε και ζει μαζί τους με το μωρό της.
ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ
«Υπήρχε και υπάρχει παθιασμένος έρωτας ανάμεσά μας και πολύ μεγάλη αγάπη», λέει η 28χρονη για τον Γιάννη Σκαφτούρο

«Ο Γιάννης με κράταγε πάντα μακριά από όλα»
Ο Γιάννης Σκαφτούρος ήταν ο πρώτος και μεγάλος έρωτάς της.
«Ηταν ο άντρας που σημάδεψε τη ζωή μου. Υπήρχε και υπάρχει παθιασμένος έρωτας ανάμεσά μας και πολύ μεγάλη αγάπη».
Τον γνώρισε στα 18 της, στο γραφείο του Βασίλη Στεφανάκου, επίσης κατηγορούμενου στη συμμορία, που είναι κουμπάρος με τον Σκαφτούρο.
Δεν παντρεύτηκαν με τον Σκαφτούρο.
Οπως είπε η Πωλίνα «είναι παντρεμένος και έχει τέσσερα παιδιά. Αλλά ζούμε μαζί και είμαι η σύντροφός του».
Δεν έκαναν σχέδια για το μέλλον.
Η εξήγηση που δίνει η 28χρονη, αφοπλιστική:
«Δεν ξέραμε τι μπορεί να συμβεί αύριο. Ζούσαμε την κάθε μέρα».
Οπως λέει, είναι αποφασισμένη να μείνει στο πλάι του, ό,τι και αν συμβεί.
«Ξέρω ότι πληρώνω τη σχέση μου μαζί του. Μέχρι τώρα πλήρωνα ότι δεν μπορούσα να τον έχω, όπως ήθελα. Ηταν συνέχεια φυλακή. Τώρα πληρώνω το ότι είμαι μαζί του».
«Εθνος»: Είσαι τόσα χρόνια με έναν άνθρωπο, που είναι μπλεγμένος με την παρανομία. Δεν σκεφτόσουν ότι μπορεί να μπλέξεις και συ;
Πωλίνα: Ο Γιάννης με κράταγε πάντα μακριά από όλα.
Φοβάται και λυπάται μόνο για την οικογένειά της και κυρίως για τη μάνα της.
«Ο κόσμος δεν με νοιάζει τι λέει. Στενοχωριέμαι μόνο για τους δικούς μου. Αυτοί τι φταίνε. Η μητέρα μου δουλεύει σε μια πολύ μεγάλη βιομηχανία. Είκοσι τρία χρόνια δουλεύει εκεί. Τώρα που μάθανε ότι η κόρη της μπλέκεται στην απαγωγή Παναγόπουλου, οι ιδιοκτήτες φοβήθηκαν και η μητέρα μου κινδυνεύει να χάσει τη δουλειά της», λέει η Πωλίνα.
«Δεν τους κατηγορώ. Το καταλαβαίνω. Είναι λογικό να σκέφτονται ότι, αφού η κόρη της μπλέχτηκε στην απαγωγή, μπορεί να έχουν και αυτοί πρόβλημα».http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=4544805&tag=7948#

Σχόλια

Ο χρήστης wolf είπε…
ενας φιλος που μας εγραψε κατι για την πωλινα, αν θελει ας γραψει κατι πιο ολοκληρωμενο για να καταλαβουμε και εμεις λιγο καλυτερα ....