Στό πρώτο χτύπημααα, σβήνω τα φώτααα..(μήν επιμένεις έχω φύγει).. 42,1% τών ΠΑΣΟΚων διαφωνούν με την αποπομπή Σημίτη...


Κάποιοι προσπαθούν να μάς πείσουν ότι η φυγή Σημίτη απο το σύστημα Παπανδρέου ωφέλησε τον Γιώργο...
Κάποιοι προσπαθούν να μάς πείσουν ότι αυτό βοήθησε τον Παπανδρέου και το σύστημά του...
Ομως η πρώτη δημοσκόπηση στήν Realnews φαίνεται να δείχνει ότι το 42,1% τών ψηφοφόρων τού ΠΑΣΟΚ διαφωνεί με τον αποκλεισμό του (τού Σημίτη) απο τα ψηφοδέλτια...
Η έρευνα δείχνει ότι η αποπομπή Σημίτη δίχασε το ΠΑΣΟΚ...

Στό παρακάτω (βαθιά πολιτικό) τραγούδι θα ακούσετε πώς με τρία χτυπήματα ολοκληρώνεται η καταστροφή...
Τό πρώτο έγινε χθές (έσβησαν τα φώτα)...
Αναμένουμε τα υπόλοιπα...

Οι στίχοι τού τραγουδιού..
Όταν το τηλέφωνο χτυπήσει
κανείς δεν θα σου απαντήσει
θα είναι όλα πια χαμένα
και τα δικά μας περασμένα ξεχασμένα

Στο πρώτο χτύπημα σβήνω τα φώτα
δεύτερο χτύπημα είμαι στην πόρτα
στο τρίτο χτύπημα η πόρτα ανοίγει
μην επιμένεις έχω φύγει

Όταν το τηλέφωνο χτυπήσει
ακόμα μια αγάπη θα 'χει σβήσει
και γω που σ' είχα για Θεό μου
δεν θα σηκώσω το ακουστικό μου

Στο πρώτο χτύπημα σβήνω τα φώτα
δεύτερο χτύπημα είμαι στην πόρτα
στο τρίτο χτύπημα η πόρτα ανοίγει
μην επιμένεις έχω φύγει


Σχόλια