Σάσα Μπάστα: "Δεν είμαι βίζιτα"!



Τις τελευταίες μέρες δημοσιεύματα θέλουν την Σάσα Μπάστα να τα βρήκε ξανά με τον Θοδωρή Λανταβό, δίνοντας τόπο στην οργή, νέα ευκαιρία στον έρωτα τους μα κυρίως φαίνεται να έχουν ξεχάσει τις βαρύγδουπες δηλώσεις που έκαναν τις μέρες που χώρισαν. Το διάστημα εκείνο, η Σάσα φρόντισε να δώσει συνέντευξη στο Down Town και μεταξύ άλλων, μίλησε για τον χωρισμό της και το θέμα του γάμου, λέγοντας: «Δεν είμαι από τις κοπέλες που ονειρεύονται νυφικά και μπομπονιέρες».
Ωστόσο, αγαπημένε μου, στη συνέντευξη της Μπάστα τα καλύτερα είναι αλλού και ειδικά στο κεφάλαιο που η νεαρή αοιδός(;) μιλάει για τον εαυτό της, την καριέρα της και τα όσα πιστεύει ο κόσμος για εκείνη. Τι να σου πω, αγαπημένε μου. Οι ατάκες Μπάστα είναι η μία καλύτερη από την άλλη. Είναι τόσο πετυχημένες, που δεν ξέρεις ποια να βάλεις τίτλο. Άσε, που δεν μπορείς καν να τις σχολιάσεις. Γιατί, τι περιθώριο σου αφήνει για σχόλιο, όταν αφοπλιστικά λέει: «Είμαι πιο παρθένα και από τις παρθένες»! Ναι, η 21χρονη Σάσα αν και χορτασμένη από σεξ και σχέσεις (από τα 13 της λέει ότι μπαινοβγαίνει σε σχέσεις) στην πράξη, δεν είναι τόσο ξεπεταρόνι.
Όταν ο δημοσιογράφος της λέει για τα σχόλια κάποιων ότι τη συντηρούν πλούσιοι κύριοι, η Σάσα είναι κατατοπιστική: «Δεν κάνω βίζιτες γλυκέ μου. Αν έκανα, θα καθόμουν σπίτι και δεν θα έτρεχα στις επαρχίες». Και όσοι απορούν πώς βγάζει τόσα λεφτά, η ίδια εξηγεί: «Δουλεύω από το πρωί μέχρι το βράδυ. Έχει τύχει να είμαι χωρίς ύπνο για τρεις μέρες». Μπρρ... προτιμώ, αγαπημένε μου, να παίρνω τρεις κι εξήντα, να έχω το Aygo (και όχι το Hummer) και να κοιμάμαι σαν το βόδι κάθε μέρα. Η Σάσα κλείνει τη συνέντευξη της λέγοντας: «Πιστεύουν ότι είμαι μία χαζή, ξανθιά, ανορεκτική, που εξαγοράζεται εύκολα. Πόσο λίγο με ξέρουν». Πάντως, ένα έχω να σου πω... Με τόσες καλές ατάκες μαζεμένες, δίνω bonus πόντους στην Σάσα!http://www.womenonly.gr/loipon/kosmikaarticle.asp?catid=13943&subid=2&pubid=2863873&tag=11921

Σχόλια

Ο χρήστης nikkarthegreat είπε…
Τα λέει πολύ ωραία η Σάσα...