Ό,τι αγγίζουμε αυξάνει την επιθυμία. (Τή χούφτωσες; χούφτωσ' την! ).


νέα επιστημονική μελέτη διαπίστωσε ότι ακόμα και το απλό άγγιγμα με τα δάχτυλα ενός προϊόντος σε ένα κατάστημα μπορεί να δημιουργήσει ή να αυξήσει την επιθυμία γι’ αυτό, ακόμα και να κάνει τον υποψήφιο καταναλωτή πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για να το αγοράσει.
Προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει ότι πολλοί άνθρωποι αρχίζουν να αισθάνονται ιδιοκτήτες ενός προϊόντος - ότι είναι ήδη δικό τους - πριν καν το αγοράσουν.
Όμως η νέα έρευνα, του αμερικανικού πανεπιστημίου του Οχάιο, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Judgment and Decision Making», σύμφωνα με την ηλεκτρονική υπηρεσία Live Science, είναι η πρώτη που δείχνει ότι τα αισθήματα ιδιοκτησίας («είναι δικό μου, δικό μου...») μπορούν να ενεργοποιηθούν μέσα σε 30 μόλις δευτερόλεπτα από το πρώτο άγγιγμα του προϊόντος.......

Σχόλια

Ο χρήστης wolf είπε…
Μια νέα επιστημονική μελέτη διαπίστωσε ότι ακόμα και το απλό άγγιγμα με τα δάχτυλα ενός προϊόντος σε ένα κατάστημα μπορεί να δημιουργήσει ή να αυξήσει την επιθυμία γι’ αυτό, ακόμα και να κάνει τον υποψήφιο καταναλωτή πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για να το αγοράσει.
Προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει ότι πολλοί άνθρωποι αρχίζουν να αισθάνονται ιδιοκτήτες ενός προϊόντος - ότι είναι ήδη δικό τους - πριν καν το αγοράσουν.

Όμως η νέα έρευνα, του αμερικανικού πανεπιστημίου του Οχάιο, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Judgment and Decision Making», σύμφωνα με την ηλεκτρονική υπηρεσία Live Science, είναι η πρώτη που δείχνει ότι τα αισθήματα ιδιοκτησίας («είναι δικό μου, δικό μου...») μπορούν να ενεργοποιηθούν μέσα σε 30 μόλις δευτερόλεπτα από το πρώτο άγγιγμα του προϊόντος.

Οι ερευνητές εντυπωσιάστηκαν από την ικανότητα των ανθρώπων να προσκολλώνται άμεσα ακόμα και σε ασήμαντα αντικείμενα, όπως μια φτηνή καφετιέρα, απλώς και μόνο επειδή την άγγιξαν με τα χέρια τους. Από τη στιγμή που αυτό συμβαίνει, σύμφωνα με τον υπεύθυνο της έρευνας Τζέημς Γουλφ, οι υποψήφιοι καταναλωτές είναι πολύ συχνά διατεθειμένοι να την κρατήσουν.
Οι καταστηματάρχες εξάλλου χρησιμοποιούν, εδώ και χρόνια, την τακτική της δοκιμής πριν την αγορά, ιδίως οι πωλητές αυτοκινήτων ή κατοικίδιων ζώων, προκειμένου να ενεργοποιήσουν τα αισθήματα ιδιοκτησίας των εν δυνάμει αγοραστών.
Η έρευνα τέλος προτρέπει τους καταναλωτές να έχουν επίγνωση αυτής της τακτικής των πωλητών, καθώς και της τάσης των ίδιων να δελεάζονται με την από πρώτο χέρι επαφή τους με ένα προϊόν.



ΑΠΕ - ΜΠΕ