HΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ...ΤΟ ΚΑΝΩ !!

Οι παλιοί έλεγαν...."Αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας, θα πέσει να μας πλακώσει!!"...κι επειδή εγώ δε θέλω με τίποτα όμως, να πέσει να με πλακώσει, είπα να το παινέψω! Όχι όμως το δικό μου. Είπα να παινέψω τα σπίτια των φίλων μου που βοήθησαν πολύ στο χτίσιμο του δικού μου! Και για να μην το μακρυγορήσω, όπου βλέπεις τη λέξη "σπίτι"...βάλε τη λέξη "μπλογκ"!Εν ολίγοις,θέλω να πω, με τον τρόπο μου ένα "Ευχαριστώ" σε όλα τα παιδιά που βοήθησαν στο ξεκίνημα του μπλογκ μου -και συνεπώς του διαδικτυακού σταθμού - και με βοηθούν ως σήμερα.

Θα μου πεις...και γιατί ρε φίλε δε στέλνεις ένα κουτί σοκολατάκια και μια ανθοδέσμη, να πιάσει και τόπο? Ε...το σκέφτηκα κι αυτό, αλλά κάθησα κι υπόλογισα πόσα σοκολατάκια και πόσα λουλούδια χρειάζονται, και είδα ότι δε με συμφέρει!! Οπότε , αποφάσισα, να σας ευχαριστήσω με τα λόγια φιλαράκια μου! Είναι κι η άλλη παροιμία που λέει..."Ο λόγος σου με χόρτασε και το ψωμί σου φάτο!" ! Ετσι δεν είναι?

Εμείς εδώ στην Κρήτη, δεν ξεχνάμε τα καλά που μας κάνουν, και πάντα είμαστε πρόθυμοι να τα ανταποδώσουμε στο διπλάσιο. Το λέμε και το εννοούμε. Πάρτε λοιπόν τώρα, το μισό απ το διπλάσιο, και το υπόλοιπο ενάμισι...εν καιρώ...και πάντα με προθυμία και χαρά όποτε μου το ζητήσετε.

Το IRAKLIO WEB RADIO πραγματικά βρίσκεται σε πολύ καλή φάση . Το χαίρομαι και το καμαρώνω, όμως επειδή θεωρώ ότι , δεν θα βρισκόταν στη θέση αυτή σήμερα , αν εσείς δεν το είχατε πιστέψει και βοηθήσει με τις αναρτήσεις σας, αισθάνθηκα ότι χρωστώ να σας ευχαριστήσω ειλικρινά κι όχι τυπικά κι από υποχρέωση.

Σας ευχαριστώ ολους !

PRESS-GR troktiko ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ zouglapress jimmy278 sync busy bee
Heraklion Blogs bollywood-Greece Citypress-gr Α μπε μπα μπλογκ...!!! 
κουρδιστό πορτοκάλι EDELWEISS Akis makeliosports neighbourbloggerr cafe art
Mc-adres Iasios House radio Eυρετήριο φίλων Φωτεινής EPANASTATO
Anemos5 exastal xaroylita ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΕΓΟΝΟΤΑ
EKATH IΡΙΣ Theodosia Μελισσοχώρι..... Krisseskrites’s ΟΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟΙ
Makelio ΑΥΤΕΝΕΡΓΟΣ .

Kαι αν ξεχνώ ορισμένους φίλους....ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ !!!

Σχόλια