Με αφορμή αυτή την άθλια ιστορία με τους γιατρούς και τον gay.Η ιατρική -γιά κάποιους γιατρούς-είναι "λειτούργημα". Μπήκαμε στη σκέψη τους. Δείτε την.



Ειμαι Γιατρος.
Το γραφω με κεφαλαιο γιατι ειναι λειτουργημα.
Μενω Κηφισια.
Σε μεζονετα 600.000
Εχω γυναικα και δυο παιδια στο λυκειο.
Η γκομενα μου ειναι 26 ετων.
Ειμαι της γενιας του πολυτεχνειου.
Ειμαι αριστερος.
Εχω πορσε καγιεν.
Οταν παιρνω φακελλακια στενοχωριεμαι.
Εχει τυχει να δακρυσω οταν γυναικα απο επαρχια αναγκαστηκε να πουλησει το σπιτι της για να σωσει τον ανδρα της. Τελικα δεν τα καταφεραμε.Θα της εδινα πισω το φακελακι αλλα ημουν στριμωγμενος με το σπιτι.
Ειμαι οικολογος ανακυκλωνω τα σκουπιδια μου.
Ονειρο μου να μπω στους χαι κυκλους.
Σιχαθηκα την ιατρικη.
Στα χειρουργεια βαριεμαι.
Φανταζομαι οτι αν ημουν πιο συγκεντρωμενος καποιοι πελατες μου θα ειχαν σωθει.
Τα τελευταια 10 χρονια εμαθα το μ--νι και τις γκομενες.
Τωρα καταλαβα πως ειναι να ζει κανεις. Μια ζωη στα βιβλια καταλαβαινεις.
Ψηφιζω παντα αριστερα.
Η δεξια ειναι συντηρηση και οπισθοδρομηση.
Μη με κατακρινεις.
Ειμαι αυτο που θα γινοσουν αν μπορουσες.
ΥΓ Το κείμενο είναι ασφαλώς χιουμοριστικό και ετσι κι αλλιώς αναφέρεται σε μιά μικρή (ελάχιστη) κατηγορία γιατρών. Η πλειοψηφία τών γιατρών εξασκούν το λειτούργημα τους παραδειγματικά.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
θελετε να γινετε και σεις γιατρος?

ιδου το πως:

www.doatap.gr

!!!

"Η πλειοψηφία τών γιατρών εξασκούν το λειτούργημα τους παραδειγματικά."

ρωτηστε και τον τοτο να σας το επιβεβαιωσει!