Να και η επισημη επιστολη Δαιλακη...


«Κύριε Πρόεδρε,

Οι όποιες πρόσφατες δηλώσεις μου είχαν ως μόνο γνώμονα τη στήριξή σας.

Οποιαδήποτε άλλη ερμηνεία και για το αν με αυτές θίγεσθε εσείς, ή πρόσωπα που ανέφερα, θέλω να διαβεβαιώσω κατηγορηματικά ότι ουδεμία πρόθεση είχα να δημιουργήσω πρόβλημα σε ένα κόμμα στο οποίο ανήκα, ανήκω και θα ανήκω.

Με αυτήν μου τη δήλωση και πέρα από έκφραση της συγγνώμης μου, θεωρώ ότι δε μπορώ να υπάρξω πολιτικά έξω από τη Νέα Δημοκρατία. Παρακαλώ να επανεξεταστεί άμεσα η επιστροφή μου σε αυτήν και συγκεκριμένα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα. Υπό διαφορετικούς όρους, η παραίτησή μου είναι στη διάθεσή σας».

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Με τετοιους βουλευτες κυβερνατε? Τετοιοι βουλευτες μας κυβερνουν?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άλλη μια κότα της πολιτικής...

Βγηκε 300 φορές στα κανάλια και είπε ότι δεν παίρνει τίποτα πίσω...

Σήμερα ζητάει συγνώμη...

Εκείνη την δήλωση με τα παντελόνια την θυμάται ακόμα ;