Δείτε πόσα παίρνουν οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής για να φύγουν και να σωθούμε. (Πάρτε ηρεμιστικά πρίν)

απο ελεύθερο τύπο.
Οι συμφωνίες που έγιναν ειδικότερα προβλέπουν:
- Για τους πιλότους: Επιπλέον προσαύξηση κατά 50% των ενσήμων τους (πλασματικών και δεδουλευμένων), ώστε να μπορούν να συνταξιοδοτηθούν κανονικά όλοι όσοι έχουν προσληφθεί πριν από το 1993. Επιπλέον επίδομα μέχρι και για έξι χρόνια ώστε να υπάρξει μία αναπλήρωση που θα φτάνει συνολικά στο 75% του μισθού για να καλυφθεί η οικονομική διαφορά που υπάρχει μεταξύ των μισθών και των συντάξεων. Επίσης, όσοι δεν συνταξιοδοτηθούν και δεν βρουν δουλειά θα έχουν οικονομική κάλυψη για τέσσερα χρόνια κοντά στις σημερινές τακτικές αποδοχές τους.
- Για τους ιπτάμενους συνοδούς και φροντιστές: Πριμοδότηση κατά 50% των πλασματικών και δεδουλευμένων ενσήμων τους, ώστε να μπορούν με 15 έτη πραγματική προϋπηρεσίας να βγουν κανονικά στη σύνταξη. Επίσης, ο υπουργός δεσμεύτηκε όπως για τους πιλότους έτσι και για το προσωπικό καμπίνας να τους φέρει σε επαφή με τους νέους επενδυτές για να απασχοληθούν στη νέα εταιρία.....................

Σ.Σ. Επειδή ομως εκεί δεν λέει νούμερα δείτε αυτο για να καταλάβετε καλύτερα τι λεφτά τους δίνουν. (Δικά μας λεφτά εννοείται)http://jimmy278.blogspot.com/2008/09/blog-post_515.html

Σχόλια

Ο χρήστης wolf είπε…
«Χρυσές συμφωνίες» στην Ολυμπιακή
Δευτέρα, 13.10.08


Με πλατιά χαμόγελα φεύγουν ο ένας μετά τον άλλον οι εκπρόσωποι των κλάδων εργαζομένων της Ολυμπιακής από τις συναντήσεις τους με τον υπουργό Μεταφορών κ. Κωστή Χατζηδάκη. Εν μέσω της οικονομικής κρίσης, ο υπουργός και οι συνδικαλιστές δίνουν τα χέρια για «χρυσές συμφωνίες». Με την κάλυψη του Ελληνικού Δημοσίου διευρύνονται οι ήδη πλουσιοπάροχες εργασιακές και συνταξιοδοτικές παροχές για το προσωπικό της εταιρίας, ενώ παράλληλα ανεβαίνει κατά πολλά εκατομμύρια ευρώ το πακέτο των 1,2 δισ. ευρώ που ήδη έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση.

Τα συνδικάτα της Ολυμπιακής διαπιστώνοντας ότι η γραμμή των πιλότων να προσέλθουν σε διάλογο οδηγεί σε «χρυσές συμφωνίες» εγκατέλειψαν τη γραμμή της σύγκρουσης και της αδιαλλαξίας και πήραν το δρόμο προς το υπουργείο Μεταφορών στο Χολαργό. Το υπουργείο προχώρησε ήδη σε συμφωνίες με τους πιλότους, τους ιπτάμενους συνοδούς και φροντιστές, τους εποχιακούς και δόκιμους υπαλλήλους της εταιρίας, ενώ από αύριο ο κ. Χατζηδάκης περιμένει τη διοίκηση της Ομοσπονδίας των Σωματείων της Ολυμπιακής (ΟΣΠΑ), η οποία, παρά τη σκληρή γραμμή που κρατάει εναντίον του κυβερνητικού σχεδίου, δεν αποκλείεται να θέσει τις βάσεις νέων συμφωνιών βελτίωσης των παροχών για το διοικητικό και τεχνικό προσωπικό.

Στο συνταξιοδοτικό τομέα ακολουθείται μέθοδος η οποία ουσιαστικά προβλέπει διπλασιασμό της πραγματικής προϋπηρεσίας, με αποτέλεσμα εργαζόμενοι κυρίως των ιπτάμενων κλάδων με 15 χρόνια εργασίας στην Ολυμπιακή και σε εξαιρετικά παραγωγικές ηλικίες των 37 έως 40 ετών να παίρνουν πλήρη σύνταξη. Η προβλεπόμενη προσαύξηση δεδουλευμένων ημερομισθίων κατά 50% πριμοδοτείται τώρα με επιπλέον ποσοστό 50% των ημερομισθίων. Παράλληλα, ισχύουν τα μέτρα μετατάξεων στο Δημόσιο και τις ΔΕΚΟ και οι παροχές κοινωνικής στήριξης του προσωπικού για τρία έως έξι χρόνια, ενώ για τους συμβασιούχους της Ολυμπιακής που δεν θα βρουν δουλειά συμφωνήθηκε πρόσθετη παροχή πριμοδότησης 30.000 ευρώ από τον ΟΑΕΔ για να ανοίξουν τη δική τους επιχείρηση.

Οι συμφωνίες που έγιναν ειδικότερα προβλέπουν:

- Για τους πιλότους: Επιπλέον προσαύξηση κατά 50% των ενσήμων τους (πλασματικών και δεδουλευμένων), ώστε να μπορούν να συνταξιοδοτηθούν κανονικά όλοι όσοι έχουν προσληφθεί πριν από το 1993. Επιπλέον επίδομα μέχρι και για έξι χρόνια ώστε να υπάρξει μία αναπλήρωση που θα φτάνει συνολικά στο 75% του μισθού για να καλυφθεί η οικονομική διαφορά που υπάρχει μεταξύ των μισθών και των συντάξεων. Επίσης, όσοι δεν συνταξιοδοτηθούν και δεν βρουν δουλειά θα έχουν οικονομική κάλυψη για τέσσερα χρόνια κοντά στις σημερινές τακτικές αποδοχές τους.

- Για τους ιπτάμενους συνοδούς και φροντιστές: Πριμοδότηση κατά 50% των πλασματικών και δεδουλευμένων ενσήμων τους, ώστε να μπορούν με 15 έτη πραγματική προϋπηρεσίας να βγουν κανονικά στη σύνταξη. Επίσης, ο υπουργός δεσμεύτηκε όπως για τους πιλότους έτσι και για το προσωπικό καμπίνας να τους φέρει σε επαφή με τους νέους επενδυτές για να απασχοληθούν στη νέα εταιρία.

Τι προβλέπεται για τους συμβασιούχους

Το 20% των θέσεων που θα προκηρύσσονται κάθε χρόνο στις υπηρεσίες και τις εποπτευόμενες ΔΕΚΟ του υπουργείου Μεταφορών θα καταλαμβάνεται με μοριοδότηση των προσόντων τους κατά 50% από τους συμβασιούχους της Ολυμπιακής. Παράλληλα θα μπορούν με πριμοδότηση των χρόνων απασχόλησής τους, όπως για τους ιπτάμενους και άλλους τακτικούς υπαλλήλους, να βγαίνουν στη σύνταξη και οι δόκιμοι και συμβασιούχοι της Ολυμπιακής, που έχουν συνεχόμενη προϋπηρεσία πριν από το 1993, ενώ όσοι θελήσουν να ακολουθήσουν το δικό τους δρόμο θα επιδοτούνται με 30.000 ευρώ από τον ΟΑΕΔ για να ανοίξουν επιχείρηση. Επίσης η συμφωνία του κ. Χατζηδάκη με τους εκπροσώπους των 3.500 συμβασιούχων της Ολυμπιακής προβλέπει ότι οι 609 δόκιμοι εργαζόμενοι της εταιρίας, με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου θα αντιμετωπιστούν όπως το τακτικό προσωπικό. Δηλαδή θα έχουν κάλυψη ανεργίας από τον ΟΑΕΔ για 12 μήνες αντί για 7. Το μηνιαίο επίδομα ανεργίας, που ήταν μέχρι τώρα για έναν άγαμο γύρω στα 400-410 ευρώ, αυξάνεται κατά 50% για τους πρώτους έξι μήνες και τους υπόλοιπους 6 μήνες θα είναι με τα ίδια χρήματα, ενώ οι δικαιούχοι θα πάρουν και bonus ένσημα. Παράλληλα ισχύουν τα μέτρα τριετούς επιδότησης με 25 ευρώ την ημέρα θέσεων εργασίας συμβασιούχων της Ολυμπιακής για να βρουν δουλειά στον ιδιωτικό τομέα.http://www.e-tipos.com/newsitem?id=55591
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Είναι απαράδεκτο και άδικο αυτό που γίνεται με την Ολυμπιακή. Τριάντα χρόνια ήταν οι πιό καλοπληρωμένοι και λιγότερο εργαζόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι και τώρα τους πληρώνουν ΧΡΥΣΟΥΣ για να μας τα παίρνουν πλουσιοπάροχα ΚΑΙ ΣΑΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ;
Είναι πολύ μεγάλη αδικία.