Αραγε απο αυριο και μετα θα υπαρξει αλλη δημοσκοπηση με το ΠΑΣΟΚ μπροστα; Ειτε κανονικη ειτε οχι.(Αααχ, παλιοζωη αλλους τους ανεβαζεις και αλλους...)


Μεχρι σημερα ολα καλα.
Εδω και καμμια 15ρια μερες το πασοκ προηγειται στις δημοσκοπησεις.
Βεβαια σε καμμια απο αυτες δεν εχει γινει κανονικη αναγωγη αναποφασιστων κλπ...
Αλλα οκ προηγειται.
Αραγε απο αυριο (που αρχιζουν και μετρανε και την ομιλια Καραμαλη) θα ξαναυπαρξει δημοσκοπηση με το ΠΑΣΟΚ μπροστα?
Κανεις δεν μπορει να ξερει τι μας επιφυλασσει το μελλον.
Εδω θαμαστε και θα τα λεμε....
Καλου κακου παντως ας χαρουνε σημερα οι πασοκοι οσο πιο πολυ μπορουνε....
Γιατι απο αυριο και μετα......
who knows?
Only the shadow knows....
Ashes to ashes, dust to dust...
Ολα ειναι ενα ψεμα.
Μια ανασα μια πνοη.....

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εγω παιδια δεν ειδα καμια διαφορα στο πορτοφολι μου απο τις δηλωσεις Καραμανλη... Ηταν για εσωτερικη καταναλωση και μονο... Τιποτα δεν αλλαξε στη ζωη μου και η ιδια απαισιοδοξια με κατακλυζει...
Επίσης εχω την ιδια απορια... Δεν μου την ελυσε ο κ.Καραμανλης κραυγαζοντας... Πως αφου τα διυλιστηρια πωλουν 0,51 ευρω την βενζινη το κρατος βγαζει 46% της τελικης τιμης δηλαδη, 0,552 και οι εταιριες με τους βενζινοπωλες παιρνουν μονο 0,12 ευρω...Πως τα εσοδα επιασαν πατο??? Ας μου λυσει την απορια ο Καραμανλης και θα τον ξαναψηφισω... Δεν προκειται να γινει ομως...Αρα ειμαι αναποφασιστος και το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα ψηφισω ΝΔ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Για την αληθεια των λογων μου σε παραπεμπω http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=87028
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
To i-reporter anaferei oti ginontai paixnidia me th dhmoskophsh ths gpo sto mega.arxika evgale 0.5 mprosta th nd alla epeidh nomizoyn oti 8a fane kraksimo to mageirepsan kai vgazoyn 0.9(me taseis anodoy) panw to pasok.
MAS DOYLEYOYN KANONIKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο χρήστης El Greco είπε…
Να διορθώσω 2 ανακρίβιές σου wolf:

1) Η δημοσκόπηση της VPRC που μέχρι πρότινος συνεργαζόταν με την Public-Issue για την Ελευθεροτυπία την Κυριακή είχε αναγωγή αναποφάσιστων και το ΠΑΣΟΚ ήταν μπροστά κατα 2 μονάδες.

2) Η δημοσκόπηση που δημοσιεύτηκε στην Απογευματινή έγινε εξ' ολοκλήρου μετά την ομιλία του Καραμανλή στην ΚΕ. Όπως και αυτή που θα δημοσιευτεί από τη GPO. Και στις δύο είναι "ακόμα" μπροστά το ΠΑΣΟΚ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
1,2 yper psok telika evgalan oi mageiroi!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Παιδιά πηγαίντε στο φορουμ του ΠΑΣΟΚ να δείτε τι μαλακίες γράφουνε. Είναι για γέλια οι τύποι:

http://dialogos.pasok.gr/forum/forum.php?id=1&page