ΟΣΕ: Παραλειψεις, παρατυπιες, πλημμελεις ελεγχοι και 1,5 δις ευρω δανεισμος φετος, οσα δηλαδη λειπουν απο τον φετινο προυπολογισμο...


απο ελευθερο τυπο.

«Η αμαξοστοιχία 80502/13.7.2008 αναχώρησε από το σιδηροδρομικό σταθμό του Ρέντη με σύνθεση 35 οχήματα, 138 άξονες, 1.613 τόνους ελκόμενο φορτίο και 1.365 τόνους πεδούμενο βάρος ΑΝΤΙ της προγραμματισμένης σύνθεσης 20 (!) οχημάτων, 82 αξόνων, 720 τόνων ελκόμενου φορτίου και 634 τόνων πεδούμενου βάρους…».

Δηλαδή, μια αμαξοστοιχία ξεκινάει με 14 παραπάνω βαγόνια χωρίς να τη δει κανείς! Χωρίς να ελέγξει κανείς τους συνδέσμους! Με ανυπόγραφο φύλλο πορείας! Με τον σταθμάρχη να δίνει εντολή αναχώρησης από το γραφείο του, που δεν έχει οπτική επαφή με τις γραμμές -λόγω έργων!-, στηριζόμενος σε προφορικές διαβεβαιώσεις! Το θέατρο του παραλόγου ανεβαίνει στη σκηνή του ΟΣΕ… Συνολικά, τουλάχιστον 10 υπάλληλοι του Οργανισμού ευθύνονται -για σωρεία παραλείψεων και παρατυπιών, πλημμελείς ελέγχους ασφαλείας, εγκληματικό υπέρβαρο- σύμφωνα με το πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης του ατυχήματος της 14ης Ιουλίου λίγο πριν το σιδηροδρομικό σταθμό του Μπράλου......

..........Ο δανεισμός πέρυσι ανήλθε σε 1,2 δισ. ευρώ ενώ φέτος υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ, όση δηλαδή είναι η υστέρηση των δημόσιων εσόδων στην εκτέλεση του φετινού Προϋπολογισμού. Οι συσσωρευμένες οφειλές στα τέλη του 2007 προσέγγισαν τα 7 δισ. ενώ έως το 2010 θα έχουν υπερβεί τα 12,5 δισ.
------------------------------------
Ο υπουργος Μεταφορων εχει αρχισει ηδη να στελνει καποιους στο σπιτι τους.
Θα γινει καθαρση.
Θα οργανωθει καλυτερα.
Θα φερουν ικανους μανατζερς.
Ομως...
Ολα αυτα ποιος τα πληρωνει?
Συνδεεται αυτη η εικονα διαλυσης και χαους με τους κεφαλικους φορους που σχεδιαζει ο Αλογοσκουφης?
Οχι επανιδρυση κρατους αλλα γκρεμισμα και φτιαξιμο απο την αρχη χρειαζεται εδω.

Σχόλια