Mετα τη Ντορα και τον Πουτιν με καλεσε και ο Σαρκοζι να τον βοηθησω στην εξωτερικη πολιτικη. Δειτε γιατι αρνηθηκα. Τι κρυβεται απο πισω;


Οπως γνωριζετε ειμαι εξπερ σε θεματα εξωτερικης πολιτικης.
Αυτο το λεω γιατι πολλοι στη μπλογκοσφαιρα λενε οτι ασχολουμαι μονο με δευτερα θεματα και δεν ειμαι της υψηλης κουλτουρας (οπως αυτοι).
Αφες αυτοις.
Ου γαριδα συ τι ποιουσι.( ασχετο, οι γαριδες ειναι νηστισιμες?)
Τελος παντων χθες που καθομουνα και εγραφα ενα αρθρο - αναλυση - αποκαλυψη πανω στη Σασα Μπαστα νασου ενα μειλ.
Ηταν απο την ομαδα του Σαρκοζη και με παρακαλαγανε (γονατιστοι) να παω να βοηθησω τον Σαρκοζη σε κατι αποριες που εχει για την εξωτερικη πολιτικη της Γαλλιας.
Εγω βαριομουνα γιατι σημερα εχω να κανω ρεπορταζ πανω στην Εφη Σαρρη και τους το ειπα.
Ο υπευθυνος τοτε εβαλε τα κλαματα και μου εξηγησε οτι ο Σαρκοζης ηταν σε πολυ δυσκοη θεση γιατι ειχε μια συναντηση για το ΝΑΤΟ και ηθελε να ξερει ποια ειναι η γνωμη μου .
Να μπει η να μην μπει η Γαλλια στο ΝΑΤΟ?
Εγω του ειπα (για να τον αποφυγω) να απευθυνθει σε αλλα πιο μαχητικα μπλογκ απο το δικο μου, στην ελληνικη μπλογκοσφαιρα υπαρχουν πολλα.
Ο ανθρωπος μεσα σε λυγμους πλεον συνεχισε να με παρακαλαει.
Τοτε εγω τον ρωτησα.
Η Καρλα θα ειναι εκει?
Μου ειπε οτι δυστυχως ειχε να παει σε ενα τσαι, για καφε.
Ε τοτε τι το συζηταμε του λεω?
Σιγα μην ερθω να δωσω εγω τα φωτα μου στη Γαλλια και να μη δω και την Καρλα.
Του το εκλεισα γιατι εκλαιγε γοερα και γιατι ειχα να ανεβασω το ποστ για τη Σασα (Μπαστα)
ΥΓ Οσοι δεν ειδατε τι εγινε στη συναντηση με τον Πουτιν διαβαστε το. Ειναι λιγο πιο κατω.
ΥΓ2. Θα παει μακρια αυτη η βαλιτσα που μου ζητανε συνεχως συμβουλες για εξωτερικη πολιτικη? Εχουμε και δουλειες (ποστ για Σασα, Ψινακη κλπ).

Σχόλια