Αλλο εμεις οι Αθηναιοι και αλλο εσεις οι βλαχοι απο την επαρχια αγαπη μου..

















Του απιστευτου.
Μολις με πηρε η Σουλα και μου ειπε οτι καποιος ηλιθιος μας κραζει απο ενα blog (τι ειναι αυτο?) εμας τις Αθηναιες επειδη απαιτουμε να μας καθαρισει τα πεζοδρομια εκεινος ο βλαχος ο υπουργος.
Αλλα εννοια σου εμαθα για αυτον αγαπη μου ειναι βλαχος λεει απο χωριο και ας μενει στην Αθηνα και δεν ξερει απο αυτα.
Τι περιμενεις τωρα αγαπη μου και αυτοι που τον διαβαζουν σαν τα μουτρα του θα ειναι.
Εχει δικιο ο Ηλιας αγαπη μου. Αθηνα ειναι μονο το κολωνακι αντε και το ψυχικο ολοι οι αλλοι ειναι βλαχοι αγαπη μου.
Και πως θα βγω εγω σημερα ρε εξυπνε με τη γοβα? ε?
Γιατι ο Ηλιας πως θα βγει?
Επειδη στην επαρχια οι βλαχοι εχετε συνηθισει στα χιονια και δεν σας πειραζει? Οχι αγαπη μου εδω ειναι Αθηνα. Η μαλλον ειναι κολωνακι αγαπη μου. Οταν χιονιζει μενουμε μεσα μεχρι να ερθει ο δημαρχος να μας γυαλισει το πεζοδρομιο.
Αυτος μαλιστα μας καταλαβαινει αγαπη μου.
Αντε να ντυθω τωρα και εχω αργησει
Του απιστευτου σου λεω...

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
sorry, αλλά το σωστό να λέγεται: "του απιστεύτου ΣΕ λέω"

ή "του απιστεύτου ΛΑΛΩ ΣΟΥ"..


Μελ Γύψον