Α μπε μπα μπλομ, του κειθε μπλομ, Ποιανου αρμοδιοτητα ειναι το δικο μου πεζοδρομιο γαμωτο...






Με πηρε η Σουλα εξαλλη.
Εγω ντυνομουνα για να παω στη δουλια.
Το δικο μου πεζοδρομιο ανηκει στην αρμοδιοτητα του Κακλαμανη και ειναι καθαρο.Το καθαρισε ο ιδιος ο δημαρχος ,τον ειδα με τα ματακια μου. και μαλιστα μετα εκανε και παρκε.
Η Σουλα μενει στο διπλανο στενο.
Το δικο της πεζοδρομιο ειναι ακομα γεματο χιονι.
Ανηκει στην αρμοδιοτητα του Σουφλια.
Οταν τον πηρε να τσακιστει να ερθει να το καθαρισει γιατι θελει να βαλει τακουνι της απαντησε κατι στα βλαχικα που δεν το καταλαβε αλλα μαλλον την εβρισε. (Τι βλαχος Θεε μου)
Η Σουλα μου ειπε οτι το θεμα ειναι σοβαρο.
Κατα τη γνωμη της θα πρεπει να γινει ολομελεια της βουλης ισως και συγκλιση του συμβουλιου πολιτικων αρχηγων για να αποφασισουν ποιο πεζοδρομιο ανηκει σε ποιανου την αρμοδιοτητα.
Εγω πως θα βαλω τωρα την μαυρη φουστα που δεν παει χωρις τακουνι? ειπε η Σουλα α να χαθουνε οι βλαχοι ...
Με διεκοψε που ντυνομουνα αλλα συμφωνω μαζι της.
Ολομελεια (καπως ετσι τοπε) της βουλης.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
διαπιστώνω μια αποχή σου από τη lifo τώρα τελευταία. νομίζω πως είναι καλύτερα όπως το κάνεις τώρα, δηλαδή στη δική σου γωνία χωρίς να υπάρχει η (απατηλή) ασφάλεια του εγγυημένου κοινού της lifo. το κείμενο γεννιέται και αφήνεται ελεύθερο να ταξιδέψει. the passenger (πρώην)
Ο χρήστης wolf είπε…
ωραια το ειπες. το απατηλη ηταν πολυ καλο. ποιος εισαι ομως?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
δε θέλω να γίνομαι χωρίς λόγο μυστήριος. αντώνης λέγομαι και παλιά έγραφα στη lifo, με το nick name passenger. έφυγα μετά από κάποιο περιστατικό λογοκρισίας ενός χρήστη. έκτοτε, έχω μείνει αναγνώστης κάποιων χρηστών και έτυχε να δω και κάποια κείμενά σου. μου αρέσει το γεγονός πως έχεις διαφορετικές (και πολλές φορές) αντιφατικές απόψεις, κάνει τα κείμενά σου πιο ενδιαφέροντα. σχεδιάζω να φτιάξω και εγώ τη γωνία μου, όταν το κάνω θα ενημερωθείς οπωσδήποτε. δεν το έχω κάνει ακόμα διότι κατά βάθος είμαι ένας απερίγραπτος....ΤΕΜΠΕΛΗΣ!!!! καλή συνέχεια!
Ο χρήστης wolf είπε…
thanks θα περιμενω νεα σου