Σειρα επαγγελματικος προσανατολισμος- Ξεκωλο


Ειμαι ξεκωλο.
Ειμαι 22.
Ξεκινησα απο το λυκειο με τους καθηγητες μου.
Οι ανδρες ειναι λιγουρια.
Δεν ειμαι η πιο ομορφη που ξερεις.
Αν ομως θελω μπορω να σε κανω να τρεχεις πισω μου.
Αυτη ειναι η δουλεια μου.
Αυτη την περιοδο δουλευω με ενα γιατρο και ενα εμπορο κρεατων.
Παντρεμενοι και οι δυο.
Με τον εμπορο περναω καλυτερα αλλα ειναι γατος. Οτι παιρνω το παιρνω δυσκολα.
Ο γιατρος ειναι μαλακας.
Ειναι ξενερωμα.
Αλλα παιρνω πολλα.
Αυτος μου πηρε το αμαξι μου.
Το προηγουμενο σαββατοκυριακο ημουνα μαζι του Παρισι. Με ριχνει οταν ειμαι μαζι του. Για να εκτονωθω λιγο πηρα το παιδι του ξενοδοχειου. Ειναι τοσο μαλακας που μου ελεγε ποσο συμπαθητικο παιδι ειναι.
Ο εμπορος θα με ειχε δειρει.
Μια φορα με εδειρε. Ειχαμε παει στα μπουζουκια και επαιξα λιγο με εναν γιαπη απο το διπλανο τραπεζι. Μετα μου πηρε τα ρουχα μιας σεζον. Ολα ακριβα. Τωρα τον ψηνω για ενα δυαρακι. Γιαυτον ειναι ψιλα. Αλλο ενα ξυλο και θα μου το παρει. Θα τον εχω για παντα. Το θελει κιαυτος.
Τον γιατρο θα τον σουταρω. Δεν περναω καλα μαζι του.
Οταν με βλεπεις στα μουζουκια να χορευω ξερω οτι καβλωνεις.
Για σενα το κανω.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
go on
Ο χρήστης wolf είπε…
thanks man. i will
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Για όλα υπάρχει ένας... δάσκαλος. Η αντίσταση είναι η μεγάλη πρόκληση. Άραγε θες; Και αν θες μπορείς; Μάλλον θα σε αφήσω με την απορεία...