Βροχή τα φλας πάνω στην Ελένη Βαίτσου...

Αποτέλεσμα εικόνας για ελενη βαιτσου



Η Ελένη Βαΐτσου βγήκε να διασκεδάσει και προκάλεσε αναστάτωση με τη σέξι εμφάνισή της.

Η ηθοποιός με τους συντελεστές της σειράς «Κόκκινο νυφικό» βγήκαν να διασκεδάσουν μετά την αυλαία της σειράς.


Όλο το βράδυ δεν σταμάτησε να χορεύει και όταν κάθισε να απολαύσει το ποτό της δεν ήταν τόσο προσεχτική ώστε τα φλας να πέσουν πάνω της «βροχή»








Είναι τελικά sex symbol η Ελένη?

Μπορεί η ίδια να γελάει ακούγοντας να την χαρακτηρίζουν sex symbol, ο ανδρικός πληθυσμός όμως έχει διαφορετική άποψη. Μπορεί να διανύει την τρίτη δεκαετία της ζωής της, η Ελένη Βαΐτσου όμως μοιάζει σαν κορίτσι που μόλις τελείωσε το Λύκειο. Η γνωστή ηθοποιός παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο You και μίλησε μεταξύ άλλων για τις σχέσεις αλλά και για το αν θα έκανε ποτέ παιδί εκτός γάμου.

Προτιμάει να κρατάει την προσωπική της ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και να μην δίνει ιδιαίτερη σημασία στις ανύπαρκτες σχέσεις που κατά καιρούς της έχουν χρεώσει: «Δεν θα ήμουν ποτέ με έναν άνθρωπο που δεν αξίζει, όπως λέτε, να φανερώσω. Θα ήταν προσβλητικό και για τους δυο μας. Το ότι δεν έχει τύχει να μαθευτεί κάτι είναι γιατί ποτέ δε θα προκαλούσα με την προσωπική μου ζωή, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως κρύβομαι κιόλας. Έχω επιλέξει να μην δίνω αναφορά για το αν είμαι ή δεν είμαι με κάποιον. Αν με δουν, με είδαν!», εξομολογείται η τηλεοπτική Μελίνα.

Αποτέλεσμα εικόνας για ελενη βαιτσου



Σε ερώτηση της δημοσιογράφου σχετικά με το αν θα έκανε παιδί εκτός γάμου, η ίδια αποκαλύπτει: «Παιδί θα προσπαθήσω να κάνω όταν θα έχω βρει τον σύντροφο που θα μου προκαλέσει την επιθυμία να δημιουργήσω οικογένεια μαζί του και θα υπάρχει η ίδια επιθυμία κι από μέρους του. Ο γάμος δεν είναι προϋπόθεση. Ο έρωτας είναι η προϋπόθεση για να φέρω ένα παιδί στον κόσμο».


Αποτέλεσμα εικόνας για ελενη βαιτσου

Τέλος σχετικά με το αν θα έκανε σχέση με έναν άνθρωπο από τον ίδιο επαγγελματικό χώρο, η Ελένη Βαΐτσου δήλωσε: «Ναι, δεν είμαι προκατειλημμένη με κανέναν επαγγελματικό χώρο γενικότερα. Δεν πιστεύω πως η σχέση ανάμεσα σε άτομα του ίδιου επαγγέλματος είναι πιο εύκολη επειδή υπάρχει κατανόηση ή πιο δύσκολη λόγω ανταγωνισμού… Έχει να κάνει με τον άνθρωπο και πως βλέπει τα πράγματα. Αυτό που δεν θα έκανα είναι σχέση με κάποιον συνάδελφο/συνεργάτη στην ίδια δουλειά. Προτιμώ να μην μπλέκω τα προσωπικά με τα επαγγελματικά».


Σχόλια