Θοδωρής Αθερίδης πριν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ και Θοδωρής Αθερίδης μετά ...

Αποτέλεσμα εικόνας για αθεριδης


Δεν είναι λίγοι αυτοί που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ για διάφορους λόγους...

Για να καταργήσει τον ΕΝΦΙΑ, για να μειώσει τους φόρους, για να αυξήσει τους μισθούς τις συντάξεις και άλλα τέτοια...

Οχι ότι ο Ελληνας τα πίστευε όλα...

Αλλά (πονηρός ο βλάχος) σου λέει ο Ελληνας "και τα μισά να κάνει πάλι κερδισμένος θα είμαι"...

Φυσικά τώρα όλοι χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο...

Η πρώτη δήλωση Αθερίδη έγινε το 2012 και η δεύτερη χθες σε συνέντευξή του, όπως θα διαβάστε παρακάτω ..




Ο Θοδωρής Αθερίδης μιλά στο περιοδικό DownTown και στον Πάνο Ζόγκα και αποκαλύπτει για τη δύσκολη θέση που ήρθε πέρυσι με τα οικονομικά του.

Πότε ήρθες τελευταία φορά σε δύσκολη θέση;

Πέρσι με τα οικονομικά μου. Πέρασα μια τραγική περίοδο. Πήγα σε ψυχολόγο γιατί νόμιζα ότι είχα κατάθλιψη, ότι είχα κρίσεις πανικού. τελικά μου είπε ότι δεν είχα τίποτα από όλα αυτά. Είχα πάθει έντονο στρες από τις οικονομικές μου εκκρεμότητες στην εφορία. Δεν έβγαιναν με τίποτα τα χρήματα που μου ζητούσαν από την εφορία. Με τσάκισαν στην κυριολεξία. Δεν έβλεπα από πουθενά φως, ήμουν σε πλήρη ακυβερνησία. Αλλά δεν χρωστάω μόνο εγώ. Ρώτησα και έμαθα ότι αυτό έχει αυτή τη στιγμή το 70% των Ελλήνων. Έπρεπε να κουλάρω, να το φιλοσοφήσω, να κρατήσω μια απόσταση από τα γεγονότα, να κάνω ό,τι μπορώ και για ό,τι δεν μπορ΄ψ να μην αγχώνομαι. Να χαλαρώσω. Είναι δύσκολο αλλά το δουλεύω,




Σχόλια