Τηλεστάρ και πόρνη, τι λες τώρα;;;;;; > Η τηλεστάρ που παραδέχθηκε ότι είναι πόρνη και ξεσήκωσε θύελλα

Η τηλεστάρ που παραδέχθηκε ότι είναι πόρνη και ξεσήκωσε θύελλα (pics)




Η 24χρονη Σέρβα Senada Nurkic, η οποία έγινε γνωστη στην χώρα της μέσα από το reality show «Ζευγάρια».προέβη σε μια αποκάλυψη για την προσωπική της ζωή που έκανε τα media όλης της Σερβίας να ασχολούνται με εκείνη!

Δεν είναι και συνηθισμένο πράγμα μια πολύ διάσημη γυναίκα να αποκαλύπτει ότι είναι συνοδός πολυτελείας! 

«Η πορνεία είναι μια δουλειά όπως και κάθε άλλη. Δεν βλέπω τίποτα λάθος με αυτό. Τα μέλη της οικογένειάς μου, συμπεριλαμβανομένης της μητέρας μου Enesa, υποστήριξαν θερμά αυτή μου την απόφασή! Πουλάω το σώμα μου προκειμένου να επιβιώσω και να τους βοηθήσω με τα χρήματα που βγάζω. Δεν βλέπω τίποτα κακό σε το κάνω» δήλωσε η 24χρονη. 

Παρά όμως τα όσα πιστεύουν η Senada και η οικογένειά της, η πορνεία είναι παράνομη στη χώρα της. 



Αυτό όμως δεν φαίνεται να την ανησυχεί, γιατί όπως λέει η ίδια, ο φίλος της είναι ένα ισχυρός πολιτικός άνδρας που θα κάνει τα πάντα για να μην μπει σε μπελάδες εκείνη ή η οικογένειά της. 

Και πρόσθεσε: «Δεν φοβάμαι τη φυλακή. Όσοι θέλουν να με βάλουν στη φυλακή είναι αυτοί που με βοηθάνε να πληρώσω τους λογαριασμούς μου», υποννοόντας ότι πολλοί από εκείνους που την κρίνουν, είναι πελάτες της! 

«Έχω ένα φίλο ο οποίος είναι πολιτικός και δεν θα επιτρέψει τη σύλληψή μου» επαναλαμβάνει η Seneda. 



Αυτοί όμως που ελπίζουν για μια νύχτα πάθους με την 24χρονη θα πρέπει να πληρούν ορισμένες πολύ αυστηρές προυποθέσεις, γιατί κοιμάται μόνο με όμορφους και πλούσιους άνδρες: «Βασικά, οι πελάτες μου είναι όμορφοι άνδρες που τους διαλέγω εγώ». 
πηγή

Σχόλια