Μπεκατώρου «καρφώνει» Καινούργιου: «Να βρει άντρα να ηρεμήσει»





Δε μας έχει συνηθίσει η Μαρία Μπεκατώρου στο να πετάει σπόντες, αλλά να που το έκανε με στόχο την Κατερίνα Καινούργιου και μάλιστα, στην κάμερα της ίδιας της εκπομπής της.

Να θυμίσουμε ότι την ξέρει πολλά χρόνια αφού η Κατερίνα από την πρωινή εκπομπή της Μαρίας στο Τηλε Άστυ ξεκίνησε και θέλοντας να της στείλει ευχές για τις γιορτές είπε μεταξύ άλλων:

'Για την Κατερίνα θα πω, που την ξέρω τόσα χρόνια και έχουμε ξεκινήσει μαζί, θα της πω να είναι πάντα λαμπερή, με υγεία, να μην τα παίρνει όλα τοις μετρητοίς, να μην αγχώνεται κι επιτέλους να βρει και έναν άντρα να την αγαπήσει πραγματικά γιατί θα ηρεμήσει λίγο'.

Φυσικά, η ατάκα δεν έμεινε ασχολίαστη από την ομάδα της Καινούργιου με την ίδια στο τέλος να λέει:

'Επειδή είχα μια μεγάλη σχέση στη ζωή μου και ήταν γνωστή, η Μαρία την είχε γνωρίσει, οπότε διαφωνούσε σε κάποια πράγματα σε αυτή τη σχέση, έχει δικαίωμα να μιλήσει για τη ζωή μου. Ίσως ένιωθε ότι εκεί δεν ήμουν παρά πολύ ευτυχισμένη. Πάντως είμαι πάρα πολύ ήρεμη, φαίνομαι ότι δεν είμαι ήρεμη;'





Σχόλια