Ο Σαμαράς, η Ντόρα και ο Μπένυ που βάζει βέτο...

 



Είναι απο τις υποθέσεις που κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι στα αλήθεια παίζει.

Μιλάμε για πολιτικούς, παίκτες που το ψέμα είναι η δεύτερη φύση τους και μάλιστα το πολυεπίπεδο ψέμα.

Εν πάσει περιπτώσει δείτε απο τον Παπαχρήστο στα ΝΕΑ μία ακόμα εκδοχή στο θέμα του Επιτρόπου.

.......
Το μπαλάκι, η προίκα και η στωικότητα


Εγώ γνώριζα - μη με ρωτήσετε πώς, δεν θα πω, διότι εγώ έχω αρχές και δεν «δίνω» τις πηγές μου - ότι το θέμα του νέου επιτρόπου της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ενωση έχει κλείσει. Και ότι έκλεισε στη συνάντηση που είχαν πρόσφατα στο πατρικό του προέδρου «φέρτε μου Μνημόνια να τα σκίζω ένα ένα» Αντώνη, στην οδό Μουρούζη, ο Πρωθυπουργός με την Ντόρα (μεγάλη φωτογραφία).

Αλλά μετά, μετά και το δικό μου σχετικό δημοσίευμα, το Μέγαρο Μαξίμου (λέγε με εν συντομία Αντώνη, να μη χάνουμε χρόνο) άρχισε να τα γυρνάει. Να τα περιστρέφει. Να τα φέρνει βόλτα λες και χορεύει καλαματιανό.

Παράλληλα, έσκασαν μύτη πληροφορίες ότι λόγο στο θέμα του διορισμού έχει και ο πρόεδρος «το ΠαΣοΚ είμαι εγώ» Βαγγέλης.
Τούτων δοθέντων, δεν με ξένισε καθόλου το γεγονός ότι η Ντόρα σηκώθηκε και πήγε χθες το μεσημέρι στο γνώριμο για εκείνη υπουργείο Εξωτερικών. Φυσικά όχι για να διαπιστώσει αν οι κουρτίνες είναι αυτές που είχε διαλέξει εκείνη ως υπουργός ή αν οι πίνακες που γνώριζε είναι στους τοίχους και δεν έχουν αλλάξει, αλλά για να συναντήσει τον πρόεδρο Βαγγέλη, επειδή, μαθαίνω, αυτό τής συνέστησε και ο πρόεδρος Αντώνης όταν άρχισαν να τη ζώνουν τα φίδια ότι «εδώ κάτι παίζεται»:

 - Δεν πας να δεις και τον Βαγγέλη; Να δεις και τι λέει και αυτός, γιατί εγώ θέλω να είσαι εσύ επίτροπος, αλλά μου έχει θέσει θέμα και δεν μπορώ να αποφασίσω μόνος, (φέρεται να) της είπε ο πρόεδρος Αντώνης, που, όσο να πεις, έχει τον τρόπο του να τα λέει τα πράγματα.

Η συνάντηση προέδρου Βαγγέλη και Ντόρας διήρκεσε μία ώρα, αλλά δηλώσεις δεν έγιναν. Και η ίδια, με την οποία συνομίλησα, αρνήθηκε να μου πει οτιδήποτε. Τη δικαιολογώ. Τι να πεις όταν αισθάνεσαι ότι γίνεσαι μπαλάκι ανάμεσα σε δύο («μήλα» το λένε το παιχνίδι νομίζω);
Μετά προσπάθησα να ανιχνεύσω τι λέει το ΠαΣοΚ για το θέμα. Πράγματι, το κόμμα της χαράς θέλει να έχει λόγο. Οντως, για λόγους που δεν μπόρεσα να διακριβώσω, το θέμα της Ντόρας μπήκε στην ίδια ζυγαριά με την τοποθέτηση Στουρνάρα στην Τράπεζα της Ελλάδος. Ο πρόεδρος «το ΠαΣοΚ είμαι αποκλειστικά εγώ» Βαγγέλης δέχθηκε υπό τύπον παραχώρησης προς τον Σαμαρά να άρει το βέτο υπέρ της παραμονής Προβόπουλου στη θέση αυτή, ώστε να τοποθετηθεί ο Στουρνάρας. Και τώρα διεκδικεί - στ' αλήθεια ή στα ψέματα - τη θέση του επιτρόπου.

Θέλει, σου λέει, να προωθήσει δικό του στέλεχος. Δικό του στέλεχος ή για τον εαυτό του προορίζει τη θέση (στην προοπτική ότι στο συνέδριο του φθινοπώρου θα αποχωρήσει από τη θέση του προέδρου του ΠαΣοΚ); ρωτάω εγώ. Γιατί παίζει και αυτό το δεύτερο ενδεχόμενο. Αγνωστο. Σε κάθε περίπτωση, όμως, κοντός ψαλμός αλληλούια. Ολα αυτά θα έχουν τελειώσει σε δεκαπέντε, το πολύ είκοσι, ημέρες.

Η Ντόρα, που είναι κορίτσι με μεγάλη προίκα (πολιτική) και όσο να 'ναι πέντε άκρες στην Ευρώπη (αλλά και πέραν του Ατλαντικού) τις έχει, τα βλέπει όλα αυτά και τα αντιμετωπίζει με στωικότητα. Σου λέει, έχουν να διαλέξουν μεταξύ δύο ενδεχομένων: ή θα κάνουν μια σοβαρή, πραγματική, επιλογή προς το συμφέρον της χώρας επιλέγοντας εμένα ή θα παίζουν κρυφτό ρίχνοντας τις ευθύνες ο ένας στον άλλον για τη μη επιλογή μου.

Δεν έχει άδικο, αλλά έχω την αίσθηση ότι αγνοεί με ποιους έχει μπλέξει......

Σχόλια