ΗΠΑ: "Κερατωμένες" γυναίκες έφτιαξαν σάιτ για να διαπομπεύουν (φωτογραφίες, στοιχεία, τηλέφωνα κλπ) τις "ανδροχωρίστρες".

Φωτογραφίες, στοιχεία, ακόμα και τηλεφωνικοί αριθμοί των ερωμένων των συζύγων τους αναρτούν απατημένες γυναίκες


 

«Αυτό το άθλιο πλάσμα που βλέπετε τα έφτιαξε με το σύζυγό μου, με τον οποίο είμαστε παντρεμένοι επί επτά χρόνια και έχουμε δύο παιδιά», «Είμαι παντρεμένη πέντε χρόνια και ο άνδρας μου άρχισε να διατηρεί ερωτική σχέση με μία συνάδελφό του, την οποία χαρακτήριζε ηλίθια», «Ήλεγξα τα μηνύματα στο κινητό του και είδα ότι τον αποκαλεί μωρό της», «Ήμουν έγκυος στο δεύτερο παιδί μου όταν άρχισε να βγαίνει με την καλύτερη μου φίλη»… και άλλα πολλά παρόμοια μηνύματα συνοδεία φωτογραφιών και λοιπών στοιχείων, εμφανίζονται στην ιστοσελίδα shesahomewrecker.com.
Απατημένες σύζυγοι ξεσπούν για την απιστία των συντρόφων τους και διαπομπεύουν τις ερωμένες που μπήκαν ανάμεσά τους.
Στον ιστότοπο, που το όνομά του σημαίνει «αυτή που διαλύει σπίτια», αναφέρονται οι προσωπικές ιστορίες των ζευγαριών, των γυναικών που ανακάλυψαν ότι ο σύντροφός τους τις απατά, καθώς και όλα τα στοιχεία για τις… αντροχωρίστρες, ώστε οι υπόλοιπες χρήστριες της ιστοσελίδας να είναι ενήμερες και να προστατεύονται από τις άγριες διαθέσεις των κυνηγών παντρεμένων ανδρών.
Μάλιστα, η ιστοσελίδα ενθαρρύνει όλες τις γυναίκες να εκθέσουν δημόσια όσες μπήκαν ανάμεσα στο ζευγάρι, στέλνοντας τις πληροφορίες που διαθέτουν, χωρίς φυσικά να ξεχνούν τις φωτογραφίες.
Σε μερικές περιπτώσεις, δε, τα «θύματα» αναρτούν ακόμα και τους τηλεφωνικούς αριθμούς των «άλλων» γυναικών.
Μπορεί το shesahomewrecker.com να δημιουργήθηκε εδώ και αρκετούς μήνες, ωστόσο τον τελευταίο καιρό έχει «απογειωθεί», με 245.886 likes στη σελίδα του στο Facebook, ενώ χιλιάδες άλλα μέλη της επίσημης ιστοσελίδας καθημερινά στήνουν… λαϊκό δικαστήριο για τις ερωμένες των συντρόφων τους.
πηγή

Σχόλια