Η νέα μόδα του σεξ περνάει από το κινητό. Διαβάστε 20 ιστορίες Sexting απο το New York Magazine

 

Είκοσι άνθρωποι αποκαλύπτουν τις προσωπικές τους ιστορίες στους δημοσιογράφους του New York Magazine, κάνοντας μας να το ξανασκεφτούμε, όταν θέλουμε να στείλουμε μηνύματα στις 2 το πρωί...

*Sexting: το να στέλνεις μηνύματα με ερωτικό και σεξουαλικό περιεχόμενο. Επικοινωνία κυρίως μέσω κινητών τηλεφώνων.

 Δεν έχει σημασία αν είσαι ελεύθερος, παντρεμένος, αν απατάς την/τον σύζυγο, ή αν κάνεις “τις δουλίτσες σου” μόνος-m;onh. Σημασία έχει ότι, λίγο-πολύ, όλοι μας έχουμε κάνει... sexting.
Το τηλεφωνικό σεξ του 1990, αφορούσε ένα ακουστικό και πολλά χαρτομάντηλα. Το τηλεφωνικό σεξ του 2013 όμως είναι πολύ smart, μιας και τα smartphones το βοηθούν!

Φωτογραφίες, βιντεάκια, emoticons, φάτσες και likes όλα βοηθούν για ένα... διαδικτυακό φλερτάρισμα... και αυτό δεν είναι απιστία -ή μήπως είναι;
Μερικοί διαφωνούν... Δείτε 20 ιστορίες που δημοσιεύει το New York Magazine για το πώς το sexting μπορεί να πάει στραβά -ή όχι.

 


Ιστορία 1η - Είναι παντρεμένος και είναι λάθος
«Γνώρισα αυτόν τον Ολλανδό σε ένα μεξικάνικο hostel έξι χρόνια πριν. Εγώ ήμουν 24 χρονών, μεθύσαμε και κάναμε σεξ στην ταράτσα του κτιρίου, ενώ έβγαινε ο ήλιος. Ήταν το τέλειο φλερτ των διακοπών. Μου άρεσε πάρα πολύ, μιλούσε πολλές γλώσσες και ήταν... προικισμένος. Δεν ξαναειδωθήκαμε ποτέ. Αλλά μου στέλνει συχνά μηνύματα εδώ και πέντε χρόνια, ενώ παντρεύτηκε πρόπερσι. Αυτός πάντα, εγώ δεν τον ενοχλώ. Στέλνουμε σέξι πράγματα την ημέρα και μετά το βράδυ κάνουμε σεξ μέσα από το τσατ. Εγώ ταξιδεύω πολύ, είμαι single, οπότε με βολεύει. Ξέρω ότι είναι παντρεμένος και δεν είναι σωστό, αλλά με βολευει».

Ιστορία 2η - Του στέλνω φωτογραφίες του στήθους μου
«Δουλεύω σε ένα ρομαντικό εστιατόριο και τις περισσότερες βραδιές βλέπω ζευγάρια να φιλιούνται. Ε, μου λείπει ο φίλος μου, ανάβω και λιγάκι και του στέλνω φωτογραφίες από το στήθος μου. Και όσο περνάει η ώρα, οι φωτογραφίες γίνονται πιο τολμηρές. Και τελευταία στέλνω γυμνές φωτογραφίες με μια άλλη συνάδελφο, όπου την φιλάω στο στόμα ή το σώμα. Του αρέσει πολύ».

Ιστορία 3η - Με χώρισε
«Πρόσφατα έστειλα σε μια γυναίκα που μόλις ξεκινήσαμε να τα έχουμε ότι είναι κουκλάρα. Και αυτό την ξενέρωσε. Ανακάλυψε, μου είπε, ότι μου αρέσει πολύ, ενώ αυτή έψαχνε κάποιον που να στέλνει μόνο βρώμικα sms».

Ιστορία 4η - Σπέρμα παντού
«Εδώ και κάποιο καιρό, ένας τύπος που δεν γνωρίζω καλά, μου στέλνει συνεχώς φωτογραφίες από τα γεννητικά του όργανα. Δεν γράφει τίποτα, δεν θέλει σεξ, ούτε να βγούμε ή κάτι. Απλά του αρέσει να επιδεικνύεται μάλλον. Τις προάλλες το παράκανε, στέλνοντάς μου καρέ-καρέ την στύση του, μέχρι που κατέληξε σε μια φωτογραφία με σπέρμα παντού. Εγώ τα δείχνω στις φίλες μου και γελάμε».
Ιστορία 5η - Ατελείωτο τηλεφωνικό σεξ
«Πριν χρόνια γνώρισα μια κοπέλα που είχε ένα σοβαρό δεσμό. Τώρα είναι αρραβωνιασμένη. Αλλά μου έδωσε το τηλέφωνό της ούτως ή άλλως. Προσπάθησε να την πείσω να βγούμε, αλλά ένιωθε ενοχές και δεν δέχτηκε να με συναντήσει ποτέ. Πάντως, ξεκινούσε κάτι πονηρά μηνύματα, και καταλήγαμε να κάνουμε τηλεφωνικό σεξ εν ώρα δουλειάς, και μου έλεγε ότι την άναβα τόσο πολύ, που χρειαζόταν να πηγαίνει στην τουαλέτα για να... ανακουφιστεί και να μπορεί να ξανασυγκεντρωθεί στη δουλειά της. Αλλά δεν βρεθήκαμε ποτέ».

Ιστορία 6η - Λάθος φράσεις
«Μια φορά έκανα το λάθος και βγήκα με κάποιον πολύ μεγαλύτερό μου. Κοιμηθήκαμε μαζί και μετά από μια-δυο μέρες, μου έστειλε ένα μήνυμα που έλεγε “Θέλω να βάλω το παλούκι μου στη ζεστή σου λίμνη”. Το βρήκα τόσο παλιομοδάτο και αναχρονιστικό που δεν ξαναβγήκα μαζί του».

Ιστορία 7η - Κατά λάθος
«Είχα μια τέτοια σχέση μόνο για sexting για πολλά χρόνια. Τον είχα γνωρίσει έξω, ήταν διακοπές, δεν τον ξαναείδα ποτέ, αλλά είχαμε ανταλλάξει τηλέφωνα. Του άρεσαν πολύ τα πόδια μου και σε μια από αυτές τις συνομιλίες του έγραψα “θέλω να τυλίξω τα πόδια μου γύρω σου”. Το πρόβλημα είναι ότι επειδή είχε το ίδιο αρχικό με την κολλητή μου, το έστειλα σε αυτή μέσα στη βιασύνη μου που την είχα στήσει και με περίμενε με άλλες φίλες για φαγητό. Ε, μου απάντησε “μμμ, ενδιαφέρον” και με κορόιδευαν όλο το βράδυ».

Ιστορία 8η - Ξεχάστηκα
«Είχα γνωρίσει έναν τύπο που δούλευε ταμείο σε ένα εστιατόριο και βαριόταν. Οπότε κάναμε πολύ sexting. Ένα βράδυ ήμουν έξω για φαγητό, και πήγα τουαλέτα να του στείλω μηνύματα. Μετά όμως ξέχασα το κινητό μου στο νιπτήρα. Με το που κάθησα στο τραπέζι, ήρθε μια κυρία, μου έδωσε το κινητό μου και μου είπε “Καλά το πας”. Είχε διαβάσει τα μηνύματα μας, καθώς το τηλέφωνο ήταν ξεκλείδωτο και αυτός συνέχιζε τη συνομιλία».

Ιστορία 9η - Εγκυμοσύνη
«Η γυναίκα μου ήταν πολύ ξαναμμένη όταν ήταν έγκυος και μου έστελνε συνεχώς γυμνές φωτογραφίες της. Δυστυχώς, μια φορά με είδε ένα συνάδελφος. Τώρα δεν μου πολυμιλάει».

Ιστορία 10η - Σεξ με άλλη γυναίκα
«Είμαι ετεροφυλόφιλη και έχω ένα σοβαρό δεσμό, αλλά μου αρέσει πολύ να γνωρίζω γυναίκες μέσα από αγγελίες και να κάνω sexting μαζί τους. Εχω ξεκινήσει να το κάνω από τότε που βγήκαν τα πρώτα τσατς, αλλά δεν είμαι γκέι, δεν έχω φιλήσει ποτέ γυναίκα. Απλά μ' αρέσει σαν φαντασίωση».

Ιστορία 11η - Καταστράφηκε η ζωή μου
«Είμαι 37 και μόνη. Είμαι σε μια σχέση με έναν παντρεμένο που είναι εμμονική και πολύ παθιασμένη. Συνεχώς μιλάμε για σεξ. Μια φορά τον χρόνο συναντιόμαστε κάπου και κάνουμε σεξ σαν τα σκυλιά. Το σεξ είναι απίστευτο. Δεν βγαίνω ραντεβού, γιατί απλά κάθομαι σπίτι και κάνουμε sexting συνεχώς. Είναι πάντα εκεί για μένα, ενώ δεν είναι σαν φυσική παρουσία. Είμαι εθισμένη και είναι λυπηρό. Νομίζω ότι το sexting μου κατέστρεψε τη ζωή».

Ιστορία 12η - Εξ αποστάσεως
«Είχα μια σχέση εξ αποστάσεως. Σαν Φρανσίσκο-Βοστώνη. Ήταν ο κύριος τρόπος επικοινωνίας μας. Η σχέση κράτησε κυρίως γιατί είχε φαντασία και χρησιμοποιούσε δεκάδες φατσούλες, πονηρές και μη. Δεν βαρέθηκα ποτέ».

Ιστορία 13η - Πολύ χυδαίος
«Βγήκα με κάποιον για φαγητό, πρώτο ραντεβού, δεν είχαμε κάνει σεξ. Λίγο μετά μου έστειλε φωτογραφίες το γεννητικό του όργανο. Το βρήκα τόσο χυδαίο, που δεν του ξαναμίλησα ποτέ».

Ιστορία 14η - Μου άρεσε τόσο που δεν ντράπηκα
«Γενικά είμαι συντηρητική. Ξεκίνησα να βγαίνω με κάποιον που ήταν κούκλος. Μου άρεσε τόσο πολύ που, όταν ξεκίνησε να μου ζητάει να του στέλνω φωτογραφίες από το στήθος μου και άλλα σημεία του σώματός μου, δεν με πείραξε και δεν ντράπηκα. Τώρα είμαι άνετη με το sexting».

Ιστορία 15η - Χάλασε το κινητό μου
«Πάντα βγάζω πονηρές, σέξι φωτογραφίες στη μπανιέρα και τις στέλνω στο φίλο μου όταν λείπει ταξίδι. Την προηγούμενη εβδομάδα χαϊδευόμουνα στο μπάνιο και προσπαθούσα να του στείλω βιντεάκι. Δυστυχώς, το κινητό έπεσε στο νερό και χάλασε για πάντα. Άξιζε όμως».

Ιστορία 15η - «Καρύδια»
«Ξεκίνησα να βγαίνω με αυτόν τον τύπο. Δεν είχαμε κάνει τίποτα, μόνο φιλιά και χάδια. Και ξαφνικά αρχίζει να μου στέλνει φωτογραφίες με τα «καρύδια» του. Μόνο αυτό. Τίποτε άλλο. Αν σας πω ότι τα έχουμε ακόμα

Ιστορία 16η - Βρώμικο και συναισθηματικό
«Ο πρώην αρραβωνιαστικός μου, που με άφησε στα σκαλιά της εκκλησίας και με πλήγωσε βάναυσα, εξακολουθεί και μου στέλνει μηνύματα που εναλλάσσονται από ερωτική εξομολόγηση σε βρομιές. Δηλαδή μου στέλνει “Θυμάμαι πως ήταν βαθιά μέσα στο στόμα σου” και μετά “Έκανα τόσα λάθη, μπορούμε να ξεκινήσουμε από την αρχή;”. Δεν ξέρω τι να κάνω, τον ρώτησα αν θέλει να μου πει κάτι συγκεκριμένο να μου μιλήσει και μου απάντησε ότι έχει δουλειές αυτή την εποχή».

Ιστορία 17η - Ψευδαισθήσεις
«Εβγαινα για λίγο με κάποιον που είχε προβλήματα στύσης. Δεν το συζητούσε ποτέ. Από την στιγμή που του έπεφτε, που ήταν συνεχώς, μου έκανε στοματικό έρωτα. Σκέφτηκα οτι είναι σε κάποια ορμονική θεραπεία, αντικαταθλιπτικά ή παίρνει κοκαΐνη, για να μην το συζητάει. Το χειρότερο όμως ήταν οι ψευδαισθήσεις του. Μου έστελνε μηνύματα που έλεγαν “είμαι στη δουλειά, είμαι σαν πέτρα” ή “θέλω να πάμε ΣΚ διακοπές και να σπάσουμε τα κρεβάτια του ξενοδοχείου”. Ζούσε με ψευδαισθήσεις. Ήθελα να του φωνάξω: “με δουλεύεις φίλε; Είσαι ανίκανος”. Ε, αφού συνέχισε με αυτά τα μηνύματα, τον χώρισα».

Ιστορία 18η - Χωρισμός
«Δεν έχω απατήσει ποτέ, αλλά μετά από τόσα χρόνια μέσα στο γάμο μου ήθελα κάτι νέο στη ζωή μου. Και γνώρισα κάποιον στη γραμμή της τράπεζας. Μου ζήτησε να βγούμε, του είπα όχι και δυστυχώς του έδωσα το κινητό μου και ξεκινήσαμε μια σχέση μέσω μηνυμάτων. Για μήνες, και απομακρύνθηκα από τον άνδρα μου. Και δυστυχώς ο άνδρας μου βρήκε τα sms. Και δεν μπορούσε να το ξεπεράσει. Χωρίσαμε. Εγώ προσπάθησα να δω τον άλλον. Τον είδα, βρεθήκαμε και κάναμε σεξ, αλλά ήταν χάλια. Καμία σχέση με αυτό που φανταζόμουν. Τώρα έμεινα μόνη».

Ιστορία 19η - Ρομαντικό
«Ανταλλάσσω συνεχώς μηνύματα με τον μπάρμαν από το μπαρ της γειτονιάς μου. Είμαστε και οι δύο ελεύθεροι. Αλλά δεν γράφουμε βρωμιές ή σεξουαλικά υπονοούμενα. Απλά φλερτάρουμε. Νομίζω ότι αυτό είναι το sexting».

Ιστορία 20ή - Γάμος
«Χωρίσαμε με το φίλο μου και δεν είχαμε μιλήσει καθόλου για περίπου τρεις μήνες. Ένα βράδυ ήμουν μεθυσμένη και του έστειλα ένα μήνυμα. Έτσι, ξαναρχίσαμε να βγαίνουμε και τώρα παντρευόμαστε!».

πηγή

Σχόλια