Νέο πολύ καλό site από τήν διαδικτυακή ομάδα τής Μπακογιάννη...

Αν η εκλογή κρινόταν από τίς ομάδες υποστήριξης τών υποψηφίων στό διαδίκτυο θα κέρδιζε η Ντόρα...

...
http://www.votedora.gr/Newsletter 10/11/09

Φίλες και φίλοι,

Τρεις - παρά κάτι… - εβδομάδες μας χωρίζουν από την ψηφοφορία στις 29 Νοεμβρίου για την εκλογή του νέου αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας. Καλώ όλους εσάς, τους φίλους και υποστηρικτές της υποψηφιότητάς μου για την αρχηγία της μεγάλης μας παράταξης, να επισκεφθείτε το www.votedora.gr για να συμμετάσxετε στον προεκλογικό αγώνα, να πάρετε μέρος σε διακτυακούς διαλόγους που εξελίσσονται σε ιστοσελίδες και blogs για το μέλλον της ΝΔ και να κινητοποιήσετε τους φίλους σας μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.


Με ένα κλικ στο www.votedora.gr:

- Ενεργοποιήστε τους φίλους σας να συμμετάσχουν στις εκλογές της 29ης Νοεμβρίου.
- Συνδεθείτε με τα κοινωνικά δίκτυα facebook, twitter, flickr και YouTube όπου έχω παρουσία.
- Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, μοιραστείτε φωτογραφίες και videos από τη δράση μου.
- Ζητήστε για σας και για τους φίλους σας που επιθυμούν ενημέρωση με email και SMS.
- Υποστηρίξτε με στέλνοντας SMS είτε email σε φίλους σας και πάρτε μέρος στο διάλογο που συνεχίζει δυναμικά για το κόμμα, την ιδεολογία και τις εναλλακτικές πολιτικές.

Σας ευχαριστώ για τη στήριξή σας!

Ντόρα Μπακογιάννη
Μαζί Αλλάζουμε. Μαζί Κερδίζουμε.
Εσύ αποφασίζεις.






Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τι site είναι αυτό που για να δείς τί γράφει πρέπει πρώτα να δώσεις τα προσωπικά στοιχεία σου και επίσης να δηλώσεις ότι είσαι υποστηρικτής της Ντόρας;
Πλάκα μας κάνουν;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δυο παρατηρήσεις
Μια τεχνικη και μια πολιτικη.

1) Το blog σου κολλάει οταν το βλεπεις με internet explorer 8.

2)Αλλαξες "γραμμη" ή ειναι ιδεα μου?
Ο χρήστης wolf είπε…
θα προσπαθησω να δω το θεμα τού explorer, παλιοτερα φιλοι ειχαν προβλημα οταν εμπαιναν με mozilla αλλα μετα εφτιαξε....
στο θεμα της γραμμης, ασε, εχω αρρωστησει, εχω καλους φιλους και στα δυο στρατοπεδα, μου ειναι αδυνατον να γραψω κατι κακο για τον εναν η τον αλλον, αγαπαω την παραταξη αυτο ειναι το μονο σιγουρο. προσπαθω να δω να κρινω να καταλαβω. τελικα βεβαια μαλλον θα παρω θεση , αλλα μου ειναι αδυνατον να δω τον εναν σαν το απολυτο καλο και τον αλλον σαν απολυτο κακο.
Ο χρήστης wolf είπε…
για να ειμαι ακομα πιο σαφης βλεπω σωστα πραματα και στους δυο, βλεπω λαθη και αδυναμιες και στους δυο. οτι σκεφτομαι το γραφω. προσπαθω να σκεφτω το πραγματικο διλημμα. προσπαθω να σκεφτω την επομενη μερα....