«Φέρε και μια φίλη σου» . Σωστός. Οι διάλογοι Μπερλουσκόνι με την Πατρίτσια....


Σημεία και τέρατα προκύπτουν από τις κασέτες που παρέδωσε η πόρνη πολυτελείας Πατρίτσια ντ΄Αντάριο στην εισαγγελία του Μπάρι στο πλαίσιο της έρευνας που συνεχίζεται για την εγκληματική δραστηριότητα των μαφιόζων αδελφών Ταραντίνι, ο ένας εκ των οποίων ήταν ο προαγωγός της.

Στο περιθώριο μιας υπόθεσης ναρκωτικών ξεπήδησε ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι, σαν ακάματος εραστής, παρά τα 72 χρόνια του και τον καρκίνο του προστάτη από τον οποίο είχε προσβληθεί. Τη νύχτα που οι ηγέτες όλου του κόσμου αγωνιούσαν περιμένοντας να δουν αν οι Αμερικανοί θα εξέλεγαν τον πρώτο μαύρο πρόεδρό τους ο πρωθυπουργός της Ιταλίας ξεφάντωνε, απολαμβάνοντας τις υπηρεσίες της συγκεκριμένης «συνοδού πολυτελείας» για μια αξέχαστη νύχτα στην πρωθυπουργική κρεβατοκάμαρα στο Παλάτσο Γκρατσιόλι, και μάλιστα άνευ καταβολής αντιτίμου.
Ακάματος εραστής, παρά τα 72 χρόνια του, αποδεικνύεται ο Καβαλιέρε. Απήλαυσε τις υπηρεσίες της εκρηκτικής «συνοδού πολυτελείας» και μάλιστα χωρίς να καταβάλει το αναμενόμενο αντίτιμο σε χρήμα
Η κυρία ακούγεται να παραπονιέται στον προαγωγό της, στενό φίλο του Καβαλιέρε, ότι αφού πέρασαν όλη τη νύχτα χωρίς να κλείσουν μάτι, ο πρωθυπουργός την ξεπέταξε με ένα «μικροδωράκι». Ζουμερά αποσπάσματα των απομαγνητοφωνημένων διαλόγων δημοσιεύθηκαν σε πολλές ιταλικές και ευρωπαϊκές εφημερίδες. Το αποτέλεσμα ήταν να υποχωρήσει η δημοτικότητα του Σίλβιο Μπερλουσκόνι κάτω από το 50%, πρώτη φορά μετά την επανεκλογή του στην πρωθυπουργία, το 2008. Και τώρα η αντιπολίτευση απαιτεί τη διεξαγωγή συζήτησης στη Βουλή για την προσωπική ζωή του.

Ακολουθούν τα αποσπάσματα από τις συνομιλίες:

▅ 4 Νοεμβρίου (νύχτα προεδρικών εκλογών ΗΠΑ)

Σίλβιο Μπερλουσκόνι: Θα πάω κι εγώ να κάνω ένα μπάνιο και μετά... μετά θα με περιμένεις στο μεγάλο κρεβάτι, αν έχεις ετοιμαστεί.

Πατρίτσια ντ΄Αντάριο: Σε ποιο μεγάλο κρεβάτι, του «Πούτιν»;

Σ.Μ.: Ναι, του Πούτιν.

Π.Ν.: Α, τι ωραία... είναι εκείνο με τις κουρτίνες.

▅ 5 Νοεμβρίου (την επομένη του οργίου, ο Καβαλιέρε μιλάει με την Πατρίτσια λίγο προτού αναχωρήσει για τη Μόσχα)

Π.Ν.: Πρόντο!

Σ.Μ.: Πώς είσαι σήμερα;

Π.Ν.: Σήμερα;

Σ.Μ.: Πώς είσαι; Ολα καλά;

Π.Ν. Ναι... Εσύ;

Σ.Μ.: Ναι, καλά κι εγώ. Δούλεψα πολύ το πρωί... Πήγα στα εγκαίνια εκείνης της έκθεσης, έβγαλα έναν υπέροχο λόγο, όλοι με χειροκροτούσαν και δεν φαινόμουν καθόλου κουρασμένος.

Π.Ν.: Το ίδιο και εγώ... Παρ΄ όλο που δεν κοιμήθηκα, δεν με έπιανε ύπνος. Μόνο η φωνή μου έχει «κλείσει».

Σ.Μ.: Γιατί; Δεν φωνάζαμε!

Π.Ν.: Παρ΄ όλο που δεν φώναζα... Ποιος ξέρει γιατί ακούγομαι έτσι... Α, ξέρεις γιατί; Εκανα ντους δέκα φορές με παγωμένο νερό επειδή είχα ανάψει.

Σ.Μ.: Ωραία, λοιπόν. Ολα εντάξει; Π.Ν.: Ναι, εντάξει.

Σ.Μ.: Φεύγω σε λίγο για τη Μόσχα.

Π.Ν.: ΟΚ.

Σ.Μ.: Θα σε πάρω αύριο όταν γυρίσω, ε; Π.Ν.: Καλά. Σου στέλνω ένα δυνατό φιλί.

Σ.Μ.: Τσάο.

Π.Ν.: Τσάο.

Σ.Μ.: Τσάο, θησαυρέ μου.

Π.Ν.: Τσάο, φιλάκια.

▅ 5 Νοεμβρίου. Η Πατρίτσια και ο προαγωγός της Τζανπάολο Ταραντίνι συζητούν για τη νύχτα με τον Μπερλουσκόνι.

Π.Ν.: Πρόντο... Καλημέρα.

Τ.Τ.: Καλημέρα.

Π.Ν.: Πώς είσαι;

Τ.Τ.: Καλά.

Π.Ν.: Απόψε δεν κλείσαμε μάτι. Τ.Τ.: Καταλαβαίνω... Πώς πήγε; Π.Ν.: Καλά πήγε, αλλά χωρίς φακελάκι.

Τ.Τ.: Αλήθεια;

Π.Ν.: Ναι, σου το ορκίζομαι... Είναι δυνατόν; Μου είχες πει ότι θα πάρω «φακελάκι»... Μου χάρισε μόνο ένα ψευτοδωράκι...

Τ.Τ.: Μμμ.

Π.Ν.: Και μετά μού έδωσε μια υπόσχεση.

Τ.Τ.: Η οποία ήταν;

Π.Ν.: Ηταν... Λοιπόν εντάξει θα σου το πω αλλά μην το πεις σε κανέναν. Είπε ότι θα μου στείλει ανθρώπους στο εργοτάξιο. Να τον πιστέψω;

Τ.Τ.: Αφού σου το είπε... Του έδωσες τον αριθμό σου;

Π.Ν.: Ναι, του τον έδωσα και μου ζήτησε σήμερα το πρωί και το επώνυμό μου. Μου είπε ότι θα με βοηθήσει και ότι θα μου στείλει ανθρώπους.

Τ.Τ.: Καλά καλά, εντάξει.

Π.Ν.: Και μετά μού είπε ότι θέλει να με δει και μαζί με κάποια άλλη γυναίκα γιατί οι δυο μας...

(Επειτα από ολίγα περί ανέμων και υδάτων, ο διάλογος συνεχίζεται επί της ουσίας.)

Τ.Τ.: Πες μου, για μένα σου είπε τίποτα;

Π.Ν.: Να, με ρώτησε πόσο καιρό γνωριζόμαστε και του είπα πάρα πολλά χρόνια. Εκανα καλά;

Τ.Τ.: Πολύ καλά, μπράβο.

Π.Ν.: Είπα ότι έχω και μια φίλη, την Μπάρμπαρα, και εκείνος είπε ότι και αυτός έχει μια φίλη και θέλει να τη βάλει να με γλείψει. Τ.Τ.: Χα χα χα!

Π.Ν.: Σου το ορκίζομαι, αυτό μου είπε. Ηταν πολύ τρυφερός. Δεν κοιμηθήκαμε όλη νύχτα... Με ρώτησε και για την οικοδομή, του απάντησα ότι δύσκολα τα φέρνω βόλτα μόνη μου, κάτω στον νότο δεν είναι εύκολα τα πράγματα για μια κοπέλα μόνη, είναι μεγάλο το έργο και τότε υποσχέθηκε ότι θα μού στείλει κάποιον, μακάρι να είναι αλήθεια..http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=279610&dt=22/07/2009.

Σχόλια