Δέν υπάρχει περίπτωση έκδοσης του Χρήστου Καραβέλα από τη Γερμανία (πάει, πέταξε και αυτό τό πουλάκι, ελεύθερο γιά πάντα)....


.......Ο συνήγορoς του πρώην διευθυντικού στελέχους της Siemens δήλωσε στο «Εθνος» ότι είναι σε επαφή με τον πελάτη του, για τον οποίο ισχυρίζεται ότι βρίσκεται στη Γερμανία, προκειμένου -όπως λέει- να δώσει από κεί τη νομική μάχη στην υπόθεση της Siemens.
«Δεν θέλω να ζω κυνηγημένος στα 70 μου», διαμηνύει μέσω του συνηγόρου του ο Χρ. Καραβέλας. «Εχω οικογένεια με τέσσερα παιδιά και δεν θέλω να ζω πότε εδώ και πότε εκεί. Θέλω να δικαστώ, αλλά να δικαστώ δίκαια. Εφυγα, επειδή η διαδικασία στην ανάκριση ήταν άδικη...».......
.........«Είμαστε σε επαφή με δικηγορικό γραφείο στη Γερμανία, προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες», υποστηρίζει ο κ. Μαρκουλάκος, ενώ σχετικά με τις προθέσεις του πελάτη του υποστηρίζει ότι θα το παλέψει στη Γερμανία, όπου θα κριθεί το ζήτημα της παραγραφής των αδικημάτων και σε αντίθετη περίπτωση -μη παραγραφής- θα επιδιώξει να δικαστεί εκεί, όπου οι ποινές είναι δύο χρόνια με αναστολή.
Κατά τον συνήγορο δεν υπάρχει περίπτωση έκδοσης του Χρήστου Καραβέλα από τη Γερμανία, καθώς το δικονομικό σύστημα της χώρας δεν εκδίδει Ευρωπαίους πολίτες, όταν στη χώρα που τους ζητεί απειλούνται με ισόβια κάθειρξη.......

Σχόλια

Ο χρήστης wolf είπε…
Με τη σκέψη της στον καταζητούμενο σύζυγό της που αντιμετωπίζει εκτός από βαρύνουσες κατηγορίες για το σκάνδαλο της Siemens και μεγάλα προβλήματα υγείας, η κ. Μάρθα Καραβέλα μιλάει στο «Εθνος». Ξεκαθαρίζει ότι η ίδια ποτέ δεν είχε επαφές με την οικογένεια Μητσοτάκη, αγνοεί αν τους γνώριζε ο σύζυγός της και καταθέτει τον προβληματισμό της για την αδιάβλητη και απρόσκοπτη λειτουργία της Δικαιοσύνης η οποία στην περίπτωσή του «ήταν ολίγον τι τυφλή».
Δεν έχω καμία επαφή με τον σύζυγο. Δεν ξέρω αν υπήρχαν επαφές με τον κ. Μητσοτάκη ή με κανένα άλλο μέλος της οικογένειας. Ο σύζυγός μου μας κρατούσε πάντα μακριά από τις δουλειές του και τις επαφές του.
Είχα μεγάλη οικογένεια, είχα τη δουλειά μου. Δεν μπερδευόμαστε στις δουλειές του άνδρα μου ούτε εκείνος μπερδεύεται στις δικές μου. Είχα το ιατρείο μου, είχα τα τέσσερα παιδιά μου, δεν είχα χρόνο για να ασχολούμαι. Αλλωστε και η δική του αρχή ήταν να μην εμπλέκει την οικογένειά του στις δουλειές του. Σε κάποιες κοινωνικές εκδηλώσεις όπου έπρεπε να πάει με τη γυναίκα του παρουσιαζόμουν αλλά πολύ σπάνια και δεν θυμάμαι, δεν είχα χαιρετηθεί ποτέ με τους συγκεκριμένους ανθρώπους.
-Γνωρίζετε πού είναι σήμερα ο σύζυγός σας;
Δεν γνωρίζω πού βρίσκεται αυτήν τη στιγμή. Εγώ το μόνο που ξέρω, βέβαια μπορεί να μη σας αφορά αυτό, είναι ότι ο άνδρας μου είναι το τελευταίο θύμα, άλλοι είναι οι υπεύθυνοι. Απλώς αυτός είναι το θύμα όλης της υπόθεσης. Αυτό μόνο ξέρω.
-Πώς αντιδράσατε στην τροπή που πήραν τα πράγματα; Δεν εκπλαγήκατε;
Δεν έχω καμία έκπληξη, απλώς ξέρω ότι ο άνδρας μου δεν είναι αυτός που πρέπει να τιμωρηθεί και να καταδιωχθεί. Επειδή τον έφεραν σε αυτό το σημείο, γι αυτό και εξαναγκάστηκε να κάνει αυτό που έκανε. Διότι η Δικαιοσύνη ήταν ολίγον τι τυφλή, είχε ειλημμένες αποφάσεις.
Ο άνδρας μου δεν μπορούσε να το δεχτεί αυτό. Είναι άνθρωπος ελεύθερος. Δεν μπορούσε να παίξει το παιχνίδι κάποιων, να είναι το εξιλαστήριο θύμα. Δεν το άντεξε και γι αυτό φαίνεται έκανε αυτήν την απονενοημένη κίνηση. Προσπάθησε με όλους τους τρόπους. Αν έχετε παρακολουθήσει, οι ενέργειες των δικηγόρων χτυπούσαν πάνω σε έναν τοίχο. Πάρα πολύ νόμιμες, πάρα πολύ δίκαιες.
Είδε ότι ήταν στημένο το παιχνίδι εξαρχής. Δεν υπήρχε περίπτωση διαφυγής. Ολα αυτά γίνονταν εν αγνοία μου. Το θέμα της Δικαιοσύνης βέβαια δεν θα έπρεπε να είναι πολιτικό. Φαίνεται, μόνο πολιτικοί έχουν επέμβει εκεί πέρα και οι άνθρωποι της Δικαιοσύνης υπακούουν στις επιταγές των πολιτικών. Το ένα χειρότερο από το άλλο.
-Γιατί πιστεύετε ότι έγιναν όλα τώρα;
Ο άνδρας μου δούλευε στην εταιρεία από το 1967 μέχρι το 1998. Τα 11 τελευταία χρόνια είναι στη σύνταξη. Ηθελαν κάτι να παίξουν και ξέθαψαν αυτό. Δεν είχαν κάτι πιο πρόσφατο, πιο επίκαιρο.
-Τα παιδιά σας τι λένε για όσα αποδίδονται στον πατέρα τους;
Είναι πολύ ψύχραιμα, είμαστε δεμένη οικογένεια. Αγαπούν πάρα πολύ τον μπαμπά τους. Και ανησυχούν πάρα πολύ για το πού θα βγάλει αυτή η υπόθεση σε σχέση με την υγεία του. Εχει κάνει πάρα πολλά μπάι-πας για τα οποία κανένας δεν νοιάζεται και ούτε δίνει σημασία. Είδατε πώς φέρεται ο ανακριτής στον επίσης πολύ άρρωστο κ. Σταυριανό..http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8334&pubid=3908741