Ενα κορίτσι μεγάλης οικογένειας σέ ένα μαγαζί τών βαρείων προαστίων στήν Ελλάδα τού σήμερα....


Ένα κορίτσι της γκλαμουριάς και ο οδηγός καλής συμπεριφοράς. Αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου και αν δεν το άκουγα με τα αφτιά μου, δεν θα το πίστευα με τίποτα. Σε κατάστημα 5 αστέρων των βορείων προαστίων συνάντησα ένα γοητευτικό υπέρλαμπρο κορίτσι Αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου και αν δεν το άκουγα με τα αφτιά μου, δεν θα το πίστευα με τίποτα. Σε κατάστημα 5 αστέρων των βορείων προαστίων συνάντησα ένα γοητευτικό υπέρλαμπρο κορίτσι, μεγάλης οικογένειας, που μαζί με τον προσωπικό της σοφέρ είχε σταματήσει στην πτέρυγα των κοσμημάτων και ξαφνικά είπε στον οδηγό της: «Σε παρακαλώ, θέλω να ρωτήσεις τον πωλητή αν έχει εδώ και καρφίτσες φο μπιζού, δημιουργίες του Keneth Lane».
O οδηγός πραγματικά ρώτησε τον πωλητή κι εκείνος πολύ πρόθυμα απευθύνθηκε στο ωραίο κορίτσι για να της δώσει εξηγήσεις... Εκείνη, όμως, δεν έδωσε σημασία, ούτε καν καταδέχτηκε να κοιτάξει τον πωλητή. Καθοδήγησε όμως τον οδηγό της, λέγοντάς του: «Πες στον κύριο να μην απευθύνεται σ’ εμένα. Τις ερωτήσεις που θέλω θα τις κάνεις εσύ και εκείνος θα δίνει τις απαντήσεις σου σ’ εσένα, για να μεταφέρεις μετά την κάθε απάντηση εσύ σ’ εμένα»!
Κι εγώ τι να πω τώρα στον οδηγό και ειδικά στο κορίτσι της γκλαμουριάς; Ότι πρέπει να πάρει και έναν Οδηγό Καλής Συμπεριφοράς;http://www.womenonly.gr/loipon/kosmikaarticle.asp?catid=13952&subid=2&pubid=2097334&tag=8034

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μα προφανως σε καποιον οδηγο καλης αριστοκρατικης συμπεριφορας τα διαβασε και προσπαθει να τα μιμηθει το υπερλαμπρον κοριτσακι!

αριστοκρατια τσοκαρο βλαχογκλαμουρια και ετσι να πουμε!

βασικα και ο πωλητης επρεπε να φωναξει καποιον υφισταμενο του και οι ερωταποκρισεις να πηγαινουν αλυσιδα!

πως καταδεχτηκε κοτζαμ πωλητης καταστηματος 5 αστερων να συνομιλει απευθειας με εναν σωφερ?

δε ρωταγε την μανταμ σουσου να μαθει πως γινεται?