Παπακωνσταντίνου (μιά φανταστική ενημέρωση συντακτών): Μέ ρωτάτε συνεχώς ποιά είναι η θέση μας γιά τήν Ολυμπιακή.....


Στιγμιότυπα από την ενημέρωση τών πολιτικών συντακτών τού Γ. Παπακωνσταντίνου....
Καλημέρα σέ όλους σας...
Μέ ρωτάτε συνεχώς ποιά είναι η θέση μας για την Ολυμπιακή...
Μέ έχετε ρωτήσει 100 φορές...
100 νά είναι οι ώρες σας αγαπητοί μου φίλοι....
Εύχομαι ολόψυχα να σάς καεί το dvd...
Δηλώνω κατηγορηματικά ότι η θέση μας για την Ολυμπιακή είναι σαφής...
Είναι διάφανη, είναι κρυστάλλινη....
Είναι γάργαρη σάν τα κρύα τα νερά...
Και είναι καί απλή...
Αν ενώσετε τα ψιψιψίνια μέ τα κοκοψόνια θα τήν καταλάβετε αμέσως...
Ρωτήστε όποιον θέλετε, απο τον πρόεδρο μέχρι τον πιό απλό οπαδό μας...
Αν μπορεί να σάς πεί τι πιστεύουμε για την Ολυμπιακή εμένα να μου τρυπήσετε τη μύτη...
Βέβαια εσείς ρωτάτε εμένα...
Μήπως εγώ ξέρω ποιά είναι η θέση μας αγαπημένοι μου φίλοι?
Εμένα ο ρόλος μου είναι να θολώνω τα νερά...
Νά μιλάω επί ώρες γιά ένα θέμα - ένα οποιοδήποτε θέμα- και στό τέλος κανείς να μην μπορεί να βγάλει νόημα....
Αν θέλετε ρωτήστε με για τίς απόψεις μου για την οικονομική κρίση....
Ποιό είναι το σχέδιό μας...
Αν θέλετε να σάς μιλήσω γιαυτό πολύ ευχαρίστως...
Ομως σάς το λέω απο πρίν...
Πάλι δέν θα καταλάβετε τίποτα....
Θέλω να μέ νιώσετε, να με καταλάβετε...
Αυτή είναι η δουλειά μου...
Αυτό κάνω γιά να ζήσω...
Καί είμαι περήφανος γιαυτό...
Σάς ευχαριστώ πολύ πού κάνατε τον κόπο και ήρθατε τόσο δρόμο γιά να μάθετε τίς απόψεις μας....
Νά είστε πάντα καλά...
Καληνύχτα σας...

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Η άφθαστη όμως ενημέρωση ήταν η σημερινή (χθεσινή) για τη συναίνεση: Είπε δηλ. ότι "εμείς δουλεύουμε τώρα για τη συναίνεση την οποία θα κάνουμε πράξη όταν κυβερνήσουμε "(σε τρία τέρμενα με το χαζογιώργο μας)!
Απίστευτο! ΄Εχει συντονισθεί πλήρως ο εγκέφαλος του Παπακωνσταντίνου με του χαζογιώργου και προέκυψε ο Τζέ(φ)ρυ Λούις!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
"Much to say about nothing", όπως λένε και οι Εγγλέζοι για όσους μιλάνε πολύ και δεν λένε τίποτε.
Να δούμε τί θα λένε άν, ό μοι γένοιτο, αναγκαστούν να κυβερνήσουν.
Τί να πείς;
Οι άνθρωποι αυτοί έχουν κάνει την αοριστολογία επιστήμη.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Παπακωνσταντίνου, ο επωνομαζόμενος και "εθνικός τζιτζιφιόγκος" παίζει δύο κασέτες (πάντα τις ίδιες) ολημερίς και ολονυκτίς.
Τελευταία, μάλιστα, τις έχει αποστηθίσει και δεν χρειάζεται κάν να κοιτάει τα χαρτιά του.
Πρώτη, την κασέτα για το πόσο διεφθαρμένη και άχρηστη είναι η Ν.Δ., χωρίς επιχειρήματα (όπως οι σοβατζήδες, πέτα λάσπη και όπου κολλήσει).
Δεύτερη, την κασέτα για το πώς "αισθάνεται" ο Ελληνικός λαός (απόγνωση, μιζέρια, φτώχεια, αγανάκτηση, ...)
Κύριε "εθνικέ τζιτζιφιόγκο" κάνε μας τη χάρη.
Το κόμμα σου δεν είναι ούτε ΚΚΕ, ούτε Σύριζα, ούτε Λαός. Έχετε κυβερνήσει και μάλιστα για 20 χρόνια.
Σας ξέρουμε, μας ξέρετε, μην μας το παίζεις άλλο "μωρή παρθένα".
Πριν σας πάρουμε στα σοβαρά, διώξτε τα λαμόγια των προηγούμενων δεκαετιών, φέρτε καινούργια πρόσωπα και εδώ είμαστε.
Ά, και πού είσαι μικρέ, πέστε και κάτι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ για αυτά που σκοπεύετε να κάνετε.
Κανείς δεν έχει ακόμη καταλάβει που το πάτε, ειδικά στα οικονομικά και τα εθνικά θέματα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Βρε προηγούμενε ανώνυμε, γιατί είσαι τόσο καχύποπτος;
"Πίστευε και μη ερεύνα", σου λένε τα παιδιά.
Εσύ πίστευε και η τύχη σου δουλεύει.