Ο Αρης έχει πρόβλημα μέ τόν ήχο από τά (γυναικεία) τακούνια. Τό Βήμα τού δίνει τήν λύση.


Το πρόβλημα του «Υπέπθ» Αρη με το νέο κτίριο του υπουργείου Παιδείας συνοψίζεται στον τίτλο της γνωστής ταινίας του Ισπανού Πέδρο Αλμοδόβαρ:Τacones lejanos, που σημαίνει (όπως μου εξήγησε ισπανομαθής) τον ήχο από μακρινά τακούνια, όχι τα «ψηλά τακούνια»,όπως αποδόθηκε ο τίτλος της από τον έλληνα διανομέα της ταινίας.Μας το αφηγείται ο ίδιος με τα δικά του λόγια: «Εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τα τακούνια των γυναικών. Ε, τώρα, στο καινούργιο μου γραφείο,ακούω τακούνια από παντού!Δεκάδες τακούνια με πυροβολούν από τις 8 το πρωί έως τις 12 τα μεσάνυχτα...».Με την ανοχή σας,λοιπόν,να απευθυνθώ ευθέως στον αγαπητό «Υπέπθ»,διότι έχω τη λύση στο πρόβλημά του. Αρη,παιδί μου,η μόνη θεραπεία είναι η ομοιοπαθητική. Για να το ξεπεράσετε,θα φορέσετε και εσείς τακούνια.Ανδρικά,φυσικά.Οπως αυτά του Σαρκοζί, που τυγχάνουν της εγκρίσεως και της ωραίας Κάρλας ...
Με τους θερμούς χαιρετισμούς μου
ΠΑΝΔΩΡΑ

Σχόλια