Ο κόσμος οργισμένος όχι μόνο μέ τα ΜΜΕ καί τούς μεγαλοδημοσιογράφους αλλά καί μέ τούς "κακομοίρηδες δημοσιογράφους πού προσπαθούν να επιβιώσουν"


Αντιγράφω σχόλια απο την προηγούμενη ανάρτηση.
1)Λυπάμαι wolf, άστοχη η ανάρτηση αυτή. Οι μικροδημοσιογράφοι που εμπλέκονται στα κανάλια δεν βλέπουν οτι τα ταλέντα τους τα εκμεταλλεύονται οι πάμπλουτοι καναλο-νταβατζήδες για ίδιο όφελος;
Δεν βλέπουν ότι συμμετέχουν σε οργανωμένο σχέδιο κατά της δημοκρατίας;
Δεν ξέρουν την τεράστια δύναμη που έχει η τηλεόραση στους απλούς καθημερινούς ψηφοφόρους;
Δηλαδή, είναι σαν να μου λές ότι εάν πουλήσω μία πληροφορία σε κάποιον που μετά θα τη χρησιμοποιήσει για κάποιο έγκλημα, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ;
Διαφωνώ κάθετα με τη θέση σου.
Η μόνη δικαιολογία που μπορεί να τους δοθεί είναι εάν δεν έχουν ΕΠΙΓΝΩΣΗ σε τί εθνικό έγκλημα συμμετέχουν.
Μάλλον φτηνό μου φαίνεται το άλλοθι αυτό.

2)Άσε τα σάπια, οι μεγαλοδημοσιογράφοι ξέρουν ποιούς μικροδημοσιογράφους παίρνουν να δουλέψουν δίπλα τους (βασικό ατού είναι να ακούνε και να μη μιλάνε, ποτέ). Τσάτσοι των μεγαλοδημοσιογράφων είναι οι μικροδημοσιογράφοι, απλά οι πρώτοι κονομάνε και οι δεύτεροι τρέχουν σαν σκυλιά (και ελπίζουν ότι κάποτε θα γίνουν σαν τους πρώτους).
Όλοι στο κόλπο είναι.
3)KAI ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.
ΑΣ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.
ΒΙΑΣΤΕΣ,ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ,ΛΗΣΤΕΣ,ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ,ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ,ΚΤΛ,ΟΛΟΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ.
4)ΥΠΟΠΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ WOLF.
ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΖΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΤΑ ΠΟΓΚΡΟΜ,ΤΙΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΕΣ,ΚΤΛ,ΚΤΛ.
ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ..ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ
ΕΝΤΟΛΕΣ.
ΠΟΤΕ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΙ,ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ..
5)ΤΟ "ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ"..
ΟΙ ΔΗΜΙΟΙ ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ,Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ..
ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ ΣΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΑΙΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ.
ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΟΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ.
ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ..
ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ "ΗΤΑΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ".
ΟΛΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ..
ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ..

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τώρα ανακαλύψατε τον ύποπτο ρόλο των ΜΜΕ; τώρα που έχουν στραφεί για λόγους αγοραίους κατά της καταστροφικής κυβέρνησής σας..

λύκε αδιάβαστη βρίσκω την πελατεία σου.. εγώ όμως πρόσεξα ότι δημοσίευες παληότερα άρθρα ενός από αυτούς που από τότε προειδοποιούσε για το τι θα συμβεί από ποιους θα συμβεί και υποδείκνυε τους ενόχους.. αν θυμάμαι καλά ανδρουτσόπουλος λέγεται..

ν'αφήσουν λοιπόν τις παπαριές του τύπου πάντα οι άλλοι φταίνε και να σκύψουν την καφάλα τους στα σωψυχά τους μπας και βρουν τις δικές τους ευθύνες που όταν πυρπολήθηκαν εγκληματικά 70 άνθρωποι στην ηλεία αυτο΄οι πελάτες ψήφιζαν ξανά την κυβέρνηση που τους έκαψε αδιαφορώντας προκλητικά για τις ψυχές τους

ο τσαντήλας
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πάλι ο φανατικός ο πρασινοφρουρός ο τσαντήλας. Μικρούλη πάρε τα αυτοκινητάκια σου και άντε να παίξεις αλλού, που θα μας κάνετε και μάθημα οι Έλληνες φασίστες (αλήθεια μήπως θυμάσαι τσαντηλάκο το όνομα του κόμματος του Αδόλφου, επειδή είσαι νεαρούλης σου λέω ότι ήταν το σοσιαλοδημοκρατικό).
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΕΚΑΨΑΝ ΤΑ ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΩΡΙΑ,ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ.
ΤΩΡΑ ΚΑΙΝΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ.
ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ?
ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΜΜΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
9.01

όχι αδιάβαστο ραμολιμέντο μου το κόμμα του χίτλερ δεν λεγόταν σοσιαλδημοκρατικό.. ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ονομαζόταν και κατ' ουσία φασιστικό ήταν..

κι όσο για το φανατικός πρασινοφρουρός είσαι μακριά νυχτωμένος όπως όλοι του είδους σου.

απλώς γιατί έντιμος έξυπνος και δεξιός δεν υπάρχει. τώρα εσύ διάλεξε τι σου λείπει.. το έξυπνος ή το έντιμος..

τσαντήλας
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Βρε χαζούλικο τσαντήλα, μόνο οι χαρακτηρισμοί και οι γενικοί αφορισμοί σου για όποιον έχει άλλη κομματική προτίμηση από εσένα προδίδει τις προσωπικές σου φασιστικές τάσεις.
Κάποιος που έχει τη νοοτροπία ότι "έχεις δικαίωμα να λές ότι θέλεις αρκεί να μη διαφωνώ εγώ, τί σχέση μπορεί να έχει με το Βολταίρο;"
Εάν είχες γεννηθεί στη Γερμανία πριν από 100 χρόνια σίγουρα θα ήσουν στα SS.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γουστάρω να με βαφτίζουν ςς τα δεξιά δεκανίκια τους..

ζω στο σήμερα ωστόσο που έχω να αντιμετωπίσω το φασιστικό καθεστώς της δεξιάς και τα πεντακόσια ευρώ που μου δίνει ελεημοσύνη το κλεφτρόνι ο εργοδότης μου έχοντας απέναντί μου τον δικό σου φασισμό του αθώου ψηφοφόρου τους που τους το επιτρέπει..

συνένοχος είσαι της μιζέριας μας και θα κληθείς να απολογηθείς για την συνέργειά σου αυτή άνθρωπε του καναπέ..
τσαντήλας
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Tsantila , ti akribws doulia kaneis ?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
νάτα μας.. ήρθαν οι χιτλερίσκοι να με ανακρίνουν..

δεν έχω πρόβλημα ρε μάγκα μου. φτωχόπαιδο φοιτηήτς είμαι του φυσικού στο μεταπτυχιακό του πυρηνικού..

ικανοποιήθηκε η περιέργειά σου;

ο τσαντήλας
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τσαντήλα, κοίτα να δείς τι παράξενη που είναι η ζωή.
Είμαστε εντελώς αντίθετοι πολιτικά αλλά θέλω να σου πώ μερικά πράγματα, μ'ονο και μόνο επειδή είσαι νέο παληκάρι και έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου.
Πρώτον και εγώ είμαι από φτωχή οικογένεια και έπρεπε να δουλεύω και να σπουδάζω συγχρόνως (να μη σου πώ καλύτερα πόσες και τί δουλειές έχω κάνει στη ζωή μου γιατί δεν θα τα πιστεύεις).
Τυχαίνει να είμαι πυρηνικός μηχανικός σπούδασα στο εξωτερικό πριν από περίπου 25 χρόνια. Έχω δουλέψει σε αντιδραστήρα για δύο χρόνια (αρχαία τεχνολογία για τα σημερινά δεδομένα), έχω δουλέψει σε τεχνολογίες πυρηνικών υλικών, έκανα και δύο χρόνια μελέτες στο cern το 1987 για Fast breeders, πλουτώνιο κλπ.
Κάποια στιγμή τα εγκατέλειψα όλα και το έριξα στα οικονομικά που κατάλαβα ότι μου αρέσουν πιό πολύ, κάνοντας ένα μεταπτυχιακό στα 29 μου (στο εξωτερικό ΚΑΝΕΙΣ δεν σπουδάζει στα 29).
Δούλεψα σε 2 τράπεζες στο Λονδίνο και είχα μία επιτυχημένη νομίζω επαγγελματική πορεία για περίπου 5 χρόνια.
Πριν μερικά χρόνια γύρισα στην Ελλάδα (είχα πρόσκληση από Ελληνική Τράπεζα με καλά λεφτά) και έκανα το λάθος να παντρευτώ πριν μετρήσω το κουκιά μου καλά, ένεκα του ότι ο γάμος έφερε δύο παιδιά και τις αντίστοιχες υποχρεώσεις.
Το πρόβλημα ήταν η εργασία στην Ελλάδα που μου μαύριζε καθημερινά την ψυχή, ατέλειωτα ωράρια, άπληστη διοίκηση (ήμουν και εγώ μέρος της δυστυχώς), κλπ
Στα 44 μου ήρθε η ΜΕΓΑΛΗ κεραμίδα, μου ζήτησαν να παραιτηθώ διότι λέει έκαναν περικοπές εξόδων και εγώ ήμουν υψηλόμισθος.
Βρέθηκα λοιπόν με ένα σωρό οικονομικές υποχρεώσεις (όλες τρέχουσες και επείγουσες), είχα χάσει και αρκετά στο Χρηματιστήριο (μη σε ξενίζει ότι είμαι οικονομολόγος, μεγάλο το κεφάλαιο) και έπαθα ΣΟΚ.
Έκανα τρείς μήνες να βγώ από το σπίτι. Και τότε είπα, ή θα νικήσω ή θα χάσω αλλά θα πολεμήσω το σύστημα μόνος μου.
Ψάχνοντας από εδώ και από εκεί βρήκα δουλειά πωλητή σε μία εισαγωγική εταιρία και γρήγορ έμαθα τη δουλειά. Σε λιγότερο από χρόνο πήρα ένα λογικό δάνειο και έκανα δική μου επιχείριση στον ίδιο κλάδο.
Σήμερα μπορώ να πώ ότι η επιχείρηση πάει καλά (με τα δεδομένα της οικονομικής κρίσης) ζούμε άνετα, εκτός από μένα τρώνε ψωμί άλλες έξι οικογένειες και το κυριότερο ΕΧΩ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ.
Αισθάνθηκα την ανάγκη να σου πώ αυτά τα προσωπικά μου πράγματα για δύο λόγους, ο ένας αφορά εμένα και ο άλλος εσένα.
Σε ότι αφορά εμένα αισθάνομαι πολύ άσχημα γιατί εγώ είμαι που σε είπα SS. Σχολίασέ το εάν θέλεις αλλά θα προτιμούσανα μην το κάνεις.
Σε ότι αφορά εσένα θα ήθελα να σου δώσω μία καλοπροαίρετη συμβουλή. Μην ασχολείσαι τόσο παθιασμένα με τα πολιτικά. Ακόμη και εάν θέλεις να ασχοληθείς πιό ενεργά μέσα στο κόμμα που υποστηρίζεις να ξέρεις ότι δεν έχεις σχεδόν καμμία ελπίδα. Εσύ είσαι επιστήμονας (με τετράγωνο και ίσιο μυαλό), οι περισσότεροι υπόλοιποι στο κόμμα σου θα είναι νομικής παιδείας και επίτρεψέ μου να έχω τη γνώμη ότι είναι εκπαιδευμένοι να εκμεταλλεύονται τους ανθρώπους σαν εσένα (και εμένα).
Σου συστήνω λοιπόν πρώτο μην ασχολείσαι τόσο ενεργά με την πολιτική, δεύτερον μην το βάζεις κάτω (το να μην έχεις χρήματα είναι μειονέκτημα αλλά το μυαλό και η επιμονή στο στόχο μπορεί να το υπερκεράσει), τρίτον μην περιμένεις τίποτε από κανένα (εκτός από τον εαυτό σου) και τέταρτον βάλε στόχο να κάνεις τη δική σου δουλειά τα επόμενα χρόνια. ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ, ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.
Συγνώμη και για το χαρακτηρισμό και για την πολυλογία.
Καλή τύχη.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
συνέδελφε, αν μου επιτρέπεις παρά την διαφορά ηλικίας, σε συγχαίρω για τις μάχες σου αλλά για βάλε κάτω την άποψή σου να δεις την εσωτερική της αντινομία. (ο όρος ανήκει στην επιστήμη μας κι ας τον έχουν κλέψει οι οικονομολόγοι..)

αν γίνουμε όλοι αφεντικά ποιος θα είναι εκείνος που θα εργάζεται ετκός και αν εννοεί κύριοι του εαυτού μας σε μια κοινωνία ίσων ευκαιριών και δυνατοτήτων με ίση κοινωνική προστασία για όλους.. ε τότε μιλάμε για κάτι άλλο και όχι για το πολιτικό καθεστώς που υπερασπίζεσαι.

έπομένως κάνεις ένα λάθος σοβαρό. γενικεύεις αυθαίρετα προσωπικά παραδείγματα. το ότι τα κατάφερες με κάποιο τρόπο εσύ δεν σημαίνει ότι ο ίσων ικανοτήτων απένταντί σου είναι άχρηστος.. και σε βεβαιώ ότι υπό την έννοια αυτή οι άχρηστοι είναι κάτι εκατοντάδες εκατομμύρια στην ευρώπη για παράδειγμα.

τέλος ως προς κομματικά φανατισμένος δεν ξέρω από που σου προέκυψε αλλά δεν ανήκω σε κανένα κόμμα γιατί το δίκιο δεν έχει πάτρονες.. και αυτό που συμβαίνει χρόνια τώρα στον τόπο μας με τους εξωνυμένους πολιτικάντηδες, τους λαδωμένους δικαστές, τους γλιντζερούς πολεοδόμους και τα βαποράκια αστυνομικούς πρωτίστως πνίγει το δίκιο και το άτομο στις έννοιες των οποίων συμπεριλαμβάνεσαι.

γι αυτό όταν πιάνει το σπίτι του γείτονα φωτιά τρέξε και συ να την σβήσεις πριν πάρει και το δικό σου.

αυτά δεν είναι κομματική λογική.. είναι πολιτική την οποία χρειάζεσαι τόσο όσο κι εγώ για να επιβιώσουμε αξιοπρεπώς και σε καθεστώς ασφάλειας..
νάσαι καλά
τσαντήλας