Πάνε τα παλιά χαιλίκια πού κάθε οικογένεια είχε 3 καί 4 αυτοκίνητα. 32% κάτω οι πωλήσεις τόν Νοέμβριο...


Μεγάλη πτώση κατέγραψαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων το μήνα Νοέμβριο και πλέον είναι φανερό ότι παγκόσμια οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την οικονομική συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων [ΣΕΑΑ], η εγχώρια αγορά τον προηγούμενο μήνα κατέγραψε πτώση 33% σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας τις 13.402 και πλέον ο Νοέμβριος είναι ο πιο αντιπαραγωγικός μήνας του έτους.
Στο ίδιο μήκος κύματος κυμάνθηκε και η σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα τον Οκτώβριο, που είναι αρνητική, με την πτώση να κινείται στο 32%.......

Σχόλια

Ο χρήστης wolf είπε…
Μεγάλη πτώση κατέγραψαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων το μήνα Νοέμβριο και πλέον είναι φανερό ότι παγκόσμια οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την οικονομική συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων [ΣΕΑΑ], η εγχώρια αγορά τον προηγούμενο μήνα κατέγραψε πτώση 33% σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας τις 13.402 και πλέον ο Νοέμβριος είναι ο πιο αντιπαραγωγικός μήνας του έτους.
Στο ίδιο μήκος κύματος κυμάνθηκε και η σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα τον Οκτώβριο, που είναι αρνητική, με την πτώση να κινείται στο 32%.
Ωστόσο, αισιόδοξη είναι η συνολική εικόνα στο ενδεκάμηνο του 2008, καθώς οι ταξινομήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων ανήλθαν στις 259.304 μονάδες, καταγράφοντας μείωση 3,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2007.
Είναι ενδεικτικό ότι η εγχώρια αγορά το 2008 κινήθηκε στο ενδεκάμηνο, καλύτερα και από το 2006, όταν οι πωλήσεις στο αντίστοιχο διάστημα είχαν ανέλθει στις 255.102 μονάδες.

Λίγο πριν την εκπνοή του 2008, συνολικά οι εγχώριες πωλήσεις θα ξεπεράσουν τις 260.000 μονάδες, νούμερο διόλου ευκαταφρόνητο σε χαλεπούς οικονομικά καιρούς.

Η αγορά αυτοκινήτου για την ελληνική οικογένεια είναι μία ελαστική δαπάνη και υπ' αυτό το πρίσμα η διστακτικότητα των καταναλωτών για τέτοιες δαπάνες είναι δικαιολογημένη.

Η τρέχουσα κρίση, που αν και ακόμα δεν έχει χτυπήσει την πόρτα της ελληνικής οικογένειας, εκτιμάται ότι θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ο υποψήφιος αγοραστής θα επιλέξει το νέο του όχημα.
Με αλλά λόγια, ο καταναλωτής εκτιμάται ότι θα "ψάξει" για χαμηλότερο κόστος χρήσης και θα αναζητήσει λιγότερα κυβικά, χαμηλότερη κατανάλωση κ.ά..

Ενδείξεις για το αν θα επηρεαστεί η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα από την κρίση, θα υπάρχουν το Φεβρουάριο και το Μάρτιο, όπου θεωρητικά θα πρέπει να ταξινομηθούν τα αυτοκίνητα που έχουν παραγγελθεί μετά τον Αύγουστο.

Χείρα βοηθείας στους καταναλωτές θα πρέπει να δώσουν τόσο οι εισαγωγικές εταιρίες, με προσφορές κ.ά., αλλά και οι Τράπεζες, με τη παροχή χαμηλότοκων δανείων.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ο χρήστης F5PILOT είπε…
ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΜΕ Η ΝΔ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΑΠΑΚΙ. ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ 1950 ΓΙΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΜΟΛΥΝΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ. ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ.