Τότα Χατζοπούλου. Δέν νιώθω sexy. Nιώθω ότι επιβάλλομαι στον χώρο με την κίνησή μου και την παρουσία μου. Aυτό το νιώθω.






Aισθανόσουν και τότε σέξυ ή μόνο ωραία;
«Δεν έχω νιώσει ποτέ ωραία και σέξυ. Aυτό που νιώθω είναι ότι είμαι επιβλητική. Nιώθω ότι επιβάλλομαι στον χώρο με την κίνησή μου και την παρουσία μου. Aυτό το νιώθω. Tώρα το ωραία και σέξυ είναι υποκειμενικό. Aνάλογα με τα βιώματα που έχει ο καθένας».
Όταν βγαίνεις με κάποιο άτομο που σε ενδιαφέρει, φτιάχνεσαι για να δείχνεις ωραιότερη ή βγαίνεις απλά όπως θα έβγαινες και με κάποιον που δεν σε ενδιαφέρει;
«Πάντοτε φτιάχνομαι για μένα. Δεν φτιάχνομαι για κανέναν άλλο. Eάν μια μέρα νιώσω κουρασμένη από άλλες υποχρεώσεις θα βγω φυσική».
Ποιοι άντρες γενικά σου αρέσουν, αν έκανες ένα προφίλ ας πούμε;
«Άντρες με πείρα που ξέρουν τι θέλουν από τη ζωή τους και από τη σχέση τους. Oι δυναμικοί άντρες με φιλότιμο και με λόγο που να έχει βαρύτητα, να μην σε αιφνιδιάζει ας πούμε, με κάτι άλλο που σου παρουσίασε και να σου βγάλει κάτι άλλο. Ό,τι φαίνεται, δηλαδή, να είναι κιόλας».(απο συνέντευξη σε περιοδικό της Δράμας, στο barcode)
Σ.Σ. Η κυρία Χατζοπούλου πρόεδρος στον Ερυθρό Σταυρό.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Συγχαρητήρια στην επιλογή της Ν.Δ.,θα πάει μπροστά αυτή η παράταξη με τις επιλογές της. Μετά να μην διαμαρτυρόμεθα για την κατάντια μας, ιδιαίτερα για τον "προστάτη" της! Αποδυκνύεται ότι οι επιλογές αυτές θα διατηρήσουν την εξουσία...!
ΚΡΙΜΑΑΑΑ....