Ολο και περισσοτερο κοινωνικα ευαισθητες οι ελληνικες επιχειρησεις. Αν συνεχισει να τους κραζει ο καταναλωτης θα δειξουν και αλλη. Εχουν αποθεματα...

απο καθημερινη.
Κάνουν ιατρική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά και σε ακριτικές περιοχές. Βοηθούν τους τυφλούς να επικοινωνούν, μεταφέρουν τη γνώση σε απομακρυσμένες περιοχές ή βρίσκονται στο πλευρό των πυρόπληκτων. Υλοποιούν προγράμματα στήριξης ανηλίκων ή νεαρών καλλιτεχνών. Δημιουργούν τις προϋποθέσεις για να έχουν όλοι οι πολίτες ισότιμη πρόσβαση στην απασχόληση. Αναδασώνουν, ανακυκλώνουν και καθαρίζουν τις ακτές....
.... Την ερχόμενη Δευτέρα, μάλιστα, 21 ελληνικές επιχειρήσεις θα συμμετάσχουν σε «έκθεση καλών πρακτικών» εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, που θα λειτουργεί στην πλατεία Αριστοτέλους.
.... Στην έκθεση θα συμμετάσχουν -με σταντ- οι εξής εταιρίες: οι τσιμεντοβιομηχανίες ΑΓΕΤ Ηρακλής και Τιτάν, οι τράπεζες EFG Eurobank, Emporiki Bank και Κύπρου, οι τηλεπικοινωνιακές εταιρίες ΟΤΕ, Cosmote, Vodafone και Wind, οι πετρελαϊκές ΕΚΟ και BP Hellas, οι βιομηχανίες Alumil, Kleemann, Coca Cola-3E, Isomat και Cocomat και οι: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, ΕΡΤ ΑΕ- ΕΡΤ3, Φ.Α.Ο.Σ, CMS Group και Manpower.
----------------------------------
Ειναι ασφαλως το ελαχιστο που μπορουν να κανουν.
Η μεγαλυτερη περιουσια των επιχειρησεων ειναι το ονομα τους.
Αν μια επιχειρηση ταυτιστει με κοινωνικη αναλγησια (πχ ακριβεια) ειναι τελειωμενη.
Ας ελπισουμε οτι σαν καταναλωτες μαθαμε καποια πραματα αυτη την περιοδο...

Σχόλια