Ενα πουλακι ηρθε και μου τιτιβισε για τον Α. Σαμαρα (τσιου τσιου) . Ακουστε τι μου ειπε...


Μου ειπε οτι τελευταια οργανωνονται πολλα τραπεζια (συνηθως στην ταβερνα του Χαρβαλια στην Καλλιθεα) μεταξυ ανθρωπων της (πρωην) ΠΟΛΑΝ με κομματικα στελεχη της ΝΔ.
Θελετε ονοματα?
Παρτε μερικα ονοματα.
Πριν απο τρεις εβδομαδες εφαγε μεταξυ αλλων με Τσιφτη Σ. που είναι ειδικος Γραμματεας στο Εθνικό Τυπογραφείο,
με τον Τσιαμαδια Κ. Γ. Γραμματεα Εκπαιδευσης Ενηλικων,
με τον Κ. Ζωντανο, διευθυνων συμβουλο θυγατρικης εταιρειας του ΟΤΕ.
Πριν απο λιγες μερες το παλιο μελος τη ΠΟΛΑΝ και τωρα προεδρος ΕΚΕΠΙ Θ. Δροσος οργανωσε στην ιδια ταβερνα τραπεζι κομματικων στελεχων που το κοινο τους γνωρισμα ηταν οτι ειχαν περασει από την Πολιτικη Ανοιξη..
Πως βρισκονται τωρα πολλοι απο αυτους σε κυβερνητικες θεσεις ειναι ενα ερωτημα?
Επισης ο κουμπαρος του Σαμαρα και παλιος προεδρος της νεολαιας του, Δ. Σταμενιτης οργανωνει τραπεζια με παλιους οννεδιτες (τωρα μεσηλικες μικρομεσαιοι κρατικοι αξιωματουχοι) όπως ο κ. Θανασης Καφεζας (αντιπροεδρος σε νοσοκομειο και προεδρος του Αθηνα 9,84) Ν. Κοτσοβες και αλλους.
Θα μου πεις τωρα και με το δικιο σου....
Ασε μας ρε φιλε εδω γινεται χαμος και εσυ μας μιλας για τραπεζια.
Και στο κατω κατω γιατι να μην φανε οι ανθρωποι?
Δεν ειναι καλη η συγκεκριμενη ταβερνα?
Η συγκεκριμενη ταβερνα ειναι καλη....
Απλα μερικες φορες καθομαι και θυμαμαι...
Ο νους μου ταξιδευει (ακουω την πενια και ο νους μου ταξιδευει)...
Πισω...
Στο 93...
Αξεχαστες εποχες....

Σχόλια