...έστελνα ένα μήνυμα αντίστασης και προστασίας των συμφερόντων της πατρίδας μου


Ως προς τους λόγους που τον οδήγησαν να αποπειραθεί να θέσει τέρμα στηζωή του, ο Χρ. Ζαχόπουλος αναφέρει:
«Όλο αυτό το διάστημα από τις 27.10ήταν ιδιαίτερα βαρύ για εμένα, ζούσα κάθε μέρα υπό το κράτος μιας απειλής, όλα φαίνονταν ρευστά....
Επί πολύ καιρό έρχονταν σε εμένα πληροφορίες ότι θα βγει το υλικό στο αή β μέσο και πίστευα ότι θα κυκλοφορούσε.
Θέλησα με αυτό τον τρόπο να ακυρώσω τα σχέδια των εκβιαστών αφούπίστευα ότι παρά την παραίτησή, κάποια στιγμή θα το έβγαζαν στη δημοσιότητα.
Έγινε λοιπόν αυτό για να ακυρωθεί το σχέδιό τους και να αποτύχουν οι επιδιώξεις τους....με την επιλογή μου ακύρωνα την δημοσίευση του θέματος και ταυτόχρονα, έστελνα ένα μήνυμα αντίστασης και προστασίας των συμφερόντων της πατρίδας μου και της οικογένειάςμου...».


έστελνα ένα μήνυμα αντίστασης και προστασίας των συμφερόντων τηςπατρίδας μου
ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ?


(απο σχολιο αναγνωστη σε προηγουμενο ποστ)

Σχόλια