Του απιστευτου. Ο Πουτιν καλει 10 ελληνες bloggers και τους ζηταει συμβουλες. Συγκλονιζεται η ελληνικη μπλογκοσφαιρα.Ο ρολος της Αλινας.


Απιστευτα πραματα συμβαινουν στην ελληνικη μπλογκοσφαιρα.
Η ομαδα του Πουτιν μου εστειλε μειλ και μου ζητησε να συναντηθουμε (εγω και αλλοι 10 προσεκτικα επιλεγμενοι ελληνες bloggers) για να του δωσουμε συμβουλες για θεματα εξωτερικης πολιτικης.
Ερχομενος βεβαια σε επαφη με την ομαδα αυτη καταλαβα αμεσως οτι ειναι ερασιτεχνες και δεν ξερουν να διαχειριζονται τετοια θεματα.
Τελος παντων αποφασισα να παω.
Οταν πηγαμε εκει καθισαμε γυρω απο ενα μεγαλο τραπεζι και μετα ηρθε ο Πουτιν.
Ο Πουτιν ειναι ανθρωπος κανονικος.
Εχει χερια ποδια ολα τα παντα κανονικα.
Αυτο μου εκανε μεγαλη εντυπωση γιατι μεχρι τοτε πιστευα οτι ηταν μικυ μαους στην τηλεοραση.
Ο Πουτιν μας εξομολογηθηκε οτι ολοι οι συμβουυλοι του ειναι αχρηστοι και γιαυτο καλεσε εμας που παιζουμε στα δαχτυλα τετοια θεματα για να τον συμβουλευσουμε τι να κανει πανω στα ενεργειακα , σε θεματα νατο κλπ.
Οταν μιλαγαμε μας ακουγε εκθαμβος και δεν πιστευε στα αυτια του για το ευρος των γνωσεων των ανθρωπων τηε ελληνικης μπλογκοσφαιρας.
Εμεις βεβαια καταλαβαμε αμεσως την ασχετοσυνη του Πουτιν και των λοιπων παρατρεχαμενων αλλα οκ επειδη ειναι καλο παιδι του δωσαμε τα φωτα μας.
Σε καποια φαση ανοιγει η πορτα και μπαινει μεσα η Αλινα.
Γαμω το κερατο μου.....
Πανε οι εξωτερικες πολιτικες πανε ολα....
Μπραβο ρε μεγαλε Βλαντιμιρ ειπαμε ολοι με μια φωνη....
Αλλα παντως στα εξωτερικα μαγκες του ανοιξαμε τα ματια..
Οτι κανει απο εδω και περα απο εμας το πηρε...
Αυτα για να ειστε πληροφορημενοι και μεσα στα πραματα...

Σχόλια