Μπαμπης Παπαδημητριου:To 2% των καταναλωτικων δαπανων του Ελληνα παει στο ταμειο των δημοσιογραφων


Γραφει μεταξυ αλλων ο Μπαμπης Παπαδημητριου στην καθημερινη.
Δημοσιογράφοι και συνοδοιπόροι ανήκουν στους ευνοημένους. Οι συνδικαλιστές του Τύπου δεν οργανώθηκαν ποτέ στα πρότυπα του σύγχρονου συνδικαλισμού. Διατήρησαν τα χαρακτηριστικά σωματείου των «ολίγων» και «κέρδισαν» την πλούσια χρηματοδότηση του συνταξιοδοτικού «τους» χωρίς «αγώνες».
Ακόμη και οι εφευρέτες του αγγελιόσημου, δεν μπορούσαν να φανταστούν την έκρηξη της διαφήμισης, που έφερε τεράστια έσοδα στα ταμεία, αφού εισπράττουν 2 και κάτι ευρώ σε κάθε 10 ευρώ διαφήμισης.
Αν σκεφτείτε πως η διαφήμιση μπορεί να φτάσει μέχρι και στο 10% της τιμής ενός προϊόντος, εύκολα μπορείτε να υπολογίσετε ότι η σύνταξη των ανθρώπων της ενημέρωσης κοστίζει στους καταναλωτές το 2% των καταναλωτικών τους δαπανών.
Χειρότερα ακόμη, μεγάλο μέρος των εσόδων των ειδικών αυτών ταμείων, διευκολύνει τους πολιτικούς να παρέχουν ευνοϊκές ρυθμίσεις προς αφεντικά των μήντια, με τα ευκόλως εννοούμενα ανταλλάγματα.
Ο Μπαμπης Παπαδημητριου δεν ειναι τυχαιος (διευθυνει τον σκαι, καθημερινη κλπ).
Επειδη μονο οι αριθμοι λενε την αληθεια δεν ειναι εντυπωσιακο?
Το 2% (??) των καταναλωτικων δαπανων ολων μας να στηριζει τους συμπαθεις σε ολους μας δημοσιογραφους?

Σχόλια