Τονια Αντωνιου σε Μπιστη: Νικο μου εσεις οι εκσυγχρονιστες θα με ψηφισετε;


Γραφουν τα νεα
ΔΥΣΚΟΛΕΣ στιγμές έζησαν οι υποψήφιοι για το Πολιτικό Συμβούλιο. Έτσι όπως έχουν μπερδευτεί οι γραμμές στο ΠΑΣΟΚ- με τους εχθρούς να είναι πλέον φίλοι και αντιστρόφωςκάποιοι είχαν τις αμφιβολίες τους. ΕΤΣΙ η προνοητική Τόνια Αντωνίου τηλεφώνησε στον δαιμόνιο Νίκο Μπίστη. Αμφότεροι είναι πλέον βενιζελικοί- αλλά, στο παρελθόν, δεν ήταν ακριβώς μαζί. Το βενιζελικό γκρουπ στο Εθνικό Συμβούλιο μετράει καμιά 25αριά εκσυγχρονιστές. Αλλά την περίοδο 1996- 2004, η Τόνια δεν ήταν ακριβώς το «άρωμα της οκταετίας» Σημίτη. Διημείφθη ο εξής διάλογος:
ΤΟΝΙΑ: «Δεν μου λες,βρε Νίκο,θέλω να σε ρωτήσω:αν προταθώ,τι θα κάνετε εσείς οι εκσυγχρονιστές;Θα με ψηφίσετε;»
ΜΠΙΣΤΗΣ: «Τόνια μου,θα σου επαναλάβω αυτό που έλεγε ο Γεώργιος Παπανδρέου την περίοδο της Αποστασίας:“Ξεκινάω με τους 24 της ΕΔΑ- που τους έχω σίγουρους - και μετράω πόσοι δικοί μου θα μου φύγουν”.Από τους εκσυγχρονιστές δεν θα χάσεις...»
ΟΠΕΡ και εγένετο.
Μπετον αρμε οι βενιζελικοι μεσα στο πασοκ.
Σε αντιθεση με τους αλλους που ειναι σκορποχωρι.
Αλλη μια ενδειξη οτι εκτος απο τα ΜΜΕ εκτος απο τα ποσοστα οι βενιζελικοι ειναι και καλυτερα οργανωμενοι....

Σχόλια