Το κακουργημα , το πλημμελημα και οι αγραφοι νομοι


Πολυς ντορος γινεται σχετικα με το αν η κατηγορια εναντιον του Θεμου θα ειναι κακουργημα η οχι.
Ακομα και ο ιδιος κανει πλακα με το θεμα και δειχνει οτι δεν φοβαται.
Καλα κανει.
Μια χαρα.
Εγω να παρω την περιπτωση οτι τελικα θα ειναι πλημελημα πραμα που σημαινει σε απλα ελληνικα οτι αν και οποτε γινει η δικη δεν θα εχει καμμια επιπτωση.
Ηθικη επιπτωση δηλαδη δεν υπαρχει?
Οταν απευθυνεσαι στον κοσμο και περιμενεις να σε πιστευουν δεν υποτιθεται οτι πρεπει και να εισαι καθαρος?
Δεν πρεπει για να μπορεις να κρινεις τους αλλους εσυ ο ιδιος να εισαι υπερανω υποψιας?
Πως θα σε εμπιστευτει ο πολιτης?
Δεν υπαρχουν εκτος απο τους γραπτους και οι αγραφοι νομοι?
Ο δημοσιογραφος πρεπει να μπορει να κρινει την εξουσια και να ασκει ελεγχο γιαυτο ειναι εκει ετσι δεν ειναι?
Εκτος αν ειναι για αλλους λογους. Αλλα θεωρητικα ειναι με το μερος του πολιτη ο οποιος τον εμπιστευεται τον θεωρει δικο του και τον ακουει και τον πιστευει.
Ολα αυτα δεν μετρανε καθολου?
Θα επρεπε να μετρανε πολυ πιο πολυ απο την οποιαδηποτε κατηγορια η καταδικη απο δικαστηριο.
Οπως ο κοσμος κρινει αυστηρα τους πολιτικους και καλα κανει ετσι και χειροτερα πρεπει να κρινει και τους δημοσιογραφους. Και μην ξεχναμε και κατι αλλο. Αν υπαρχουν φιρμες δημοσιογραφοι ο κοσμος τους εφτιαξε.
Και ο κοσμος μπορει και να τους κατεβασει απο εκει που τους εβαλε.
Κρινονται και αυτοι διαρκως

Σχόλια