Ρουσοπουλος. Η ζωη ειναι ωραια (ενημερωση συντακτων)

Περναω αμεσως στην ενημερωση.

Η ζωη ειναι ωραια φιλες και φιλοι.

Μου λετε για 151 προβληματα. 151 ναναι οι ωρες σας φιλοι συντακτες. Η κοινοβουλευτικη ομαδα μας ειναι μπετον αρμε.

Μου λετε οτι ετσι ελεγε και ο Μητσοτακης. Ποτε δεν πιανω στο στομα μου τον Μητσοτακη. Αυτος κερδιζε στο λοτο και εχανε το αποκομα.

Μου λετε για προβλημα με τη ζιμενς. Μεγαλο προβλημα φιλοι μου. Εχω ενα σιδερο ζιμενς ολο προβληματα βγαζει. Προχθες εκει που σιδερωνα ενα πουκαμισο πηγε να μου το καψει. Εχετε λοιπον απολυτο δικιο ολοι μαζι να διαμαρτηρηθουμε στη ζιμενς. Εγω πρωτος .

Μιζες? Εγω αλλαξα προχθες μιζα γιατι δεν επαιρνε μπροστα. Κατι φιλοι ομως μου λενε οτι εχουν προβληματα , δεν ξερω κατι παραπανω ρωτηστε τους ιδιους.

Μαθετε να ζειτε τη ζωη σας φιλες και φιλοι. Η ζωη ειναι ωραια ελατε να κανουμε παρεα.

Γιατι δεν ασχολειστε με την eurovision? Να ενα ωραιο θεμα για τον ελληνικο λαο. Θελετε να σας πω για την Καλομοιρα?

Ο Θεμος? Ποιος Θεμος? Ο Θεμος Αδαμαντιδης? Πολυ καλος τραγουδιστης. Θα παω να τον δω συντομα στο μαγαζι που τραγουδαει.

Και τον αλλο Θεμο αυτον που εννοειτε θα παω να τον δω.

Περιμενω να δω που θα μενει σε λιγο και θα παω.

Κλεινοντας ξαναλεω η ζωη ειναι ωραια ας τη ζησουμε τωρα που μπορουμε πριν ερθει η βαρυχειμωνια.

Πριν πλακωσει το αγριο ξεροβορι

Σχόλια