Σειρα επαγγελματικος προσανατολισμος- Ταξιτζης

Ειμαι ταξιτζης.

Ειμαι 52. Εχω γυναικα και δυο παιδια.

Αντι να ειμαι στο χωριο μου και να παιζω πρεφα τρεχω ολη μερα για να σας παω στη δουλια σας ζωα. Γαμω την κινηση μου γαμω.

Δεν γουσταρω που μπαινεις στην κουρσα μου.

Οταν χτυπας την πορτα μπορω να σε σκοτωσω. Γιατι χτυπας την πορτα να ουμ?

Αυτη η κουρσα ειναι σαν το γαιδουρι που ειχα στο χωριο.

Αει στο διαλο.

Ειμαι μαγκας.

Δεν σταματαω στο κοκκινο , μπαινω στις λεωφορειολωριδες.

Αμα μπαινει καμμια καλη γκομενα καβλωνω.

Εδω στην αθηνα εχει πολλες ωραιες γκομενες.

Καθε σαββατο βραδυ παω στο μπουρδελο.

Αμα πετυχω ξενο τον ξεσκιζω.

Και μαλακα ελληνα να βρω παλι τον ξεσκιζω να ουμ.

Δεν εχω παραπονο.

Μονο που οταν εισαι μεσα δεν μπορω να κλασω.

Πλενομαι συχνα, μια φορα τη βδομαδα καθε σαββατο.

Οταν παω στο μπουρδελο.

Αμα εχω νευρα κλανω και οταν εισαι μεσα στην κουρσα.

Δικια μου ειναι η κουρσα οτι γουσταρω κανω.

Αμα το ραδιο παιζει Λε-Πα το βαζω τερμα.

Αμα λαχει να ουμ.

Σχόλια