Σειρα επαγγελματικος προσανατολισμος- Γιατρος


Ειμαι Γιατρος.
Το γραφω με κεφαλαιο γιατι ειναι λειτουργημα.
Μενω Κηφισια.
Σε μεζονετα 600.000
Εχω γυναικα και δυο παιδια στο λυκειο.
Ηγκομενα μου ειναι 26 ετων.
Ειμαι της γενιας του πολυτεχνειου.
Ειμαι αριστερος.
Εχω πορσε καγιεν.
Οταν παιρνω φακελλακια στενοχωριεμαι.
Εχει τυχει να δακρυσω οταν γυναικα απο επαρχια αναγκαστηκε να πουλησει το σπιτι της για να σωσει τον ανδρα της. Τελικα δεν τα καταφεραμε.Θα της εδινα πισω το φακελακι αλλα ημουν στριμωγμενος με το σπιτι.
Ειμαι οικολογος ανακυκλωνω τα σκουπιδια μου.
Ονειρο μου να μπω στους χαι κυκλους.
Σιχαθηκα την ιατρικη.
Στα χειρουργεια βαριεμαι.
Φανταζομαι οτι αν ημουν πιο συγκεντρωμενος καποιοι πελατες μου θα ειχαν σωθει.
Τα τελευταια 10 χρονια εμαθα το μουνι και τις γκομενες.
Τωρα καταλαβα πως ειναι να ζει κανεις. Μια ζωη στα βιβλια καταλαβαινεις.
Ψηφιζω παντα αριστερα.
Η δεξια ειναι συντηρηση και οπισθοδρομηση.
Μη με κατακρινεις.
Ειμαι αυτο που θα γινοσουν αν μπορουσες.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΕΙΣΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ..ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΙΑΤΡΟΣ...ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΟ..ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ.ΑΛΑΞΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΔΕ ΦΤΑΙΤΕ ΕΣΕΙΣ. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΑΤΡΟΥΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΤΕ ΑΠΟΛΥΣΗ ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΑΚΕΛΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ.
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ΜΗ ΜΑΣ ΝΤΡΟΠΙΑΖΕΤΕ ΑΛΛΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ.
ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ "ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ" ΣΑΣ, ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑΤΡΟΣ...ΕΙΜΑΙ 29 ΕΤΩΝ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΑΣ.ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΑΠΑΤΗ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΜΟΙΑΣΟΥΜΕ?