Δηλωσεις κυβερνητικου εκπροσωπου για το σκανδαλο


Ξεκιναω χωρις καθυστερηση την ενημερωση.
Μου λετε καλημερα.
Το διαψευδω. Εξαλλου εσεις το ειπατε οχι εγω.
Οτι και να πειτε το διαψευδω.
Τιποτα απο αυτα δεν ειναι αληθεια.
Ο Θεμος και ο Μακης τσακωνονται. Ρωτηστε τους ιδιους.
Η δικη μου πληροφορηση λεει οτι ο Θεμος ειχε μια τυροπιτα πηγε ο Μακης να τσιμπησει λιγο και εγινε της πουτανας.
Παντως και αυτο το διαψευδω.
Εννοειται.
Λετε οτι στο mega ειδαν το dvd. Ποιο dvd? Εγω προσωπικα δεν εχω ακουσει τιποτα. Ακομα και αν ειχα ακουσει παλι τα ιδια θα ελεγα.
Λετε οτι αυτο δεν ειναι ενημερωση.
Τι ειναι ενημερωση? Τι ειναι ειδηση? Τι ειναι η ζωη ? Γενικωτερα τι ειναι ο ανθρωπος?
Φιλοσοφικα μιλωντας ολα ερχονται και παρερχονται. Το μονο που μενει ειναι η αγαπη. Ας ειμεθα αγαπημενοι αγαπητοι μου. Η ζωη ειναι μικρη. Μην ασχολειστε με μικρα και ταπεινα. Δειτε τον ουρανο. Τα πουλακια κελαηδανε χαρουμενα , η φυσις αναγενναται. Ω η φυσις!!!
Τι μαλακιες λεω πρωινιατικα?
Αυτο το λετε εσεις αγαπητε και οχι εγω.
Ασε που ετσι κιαλλιως το διαψευδω.
Και τωρα ας περασουμε στα μεγαλα και σημαντικα.
Τη χωρα στη eurovision θα εκπροσωπησει η Καλομοιρα. Η Καλομοιρα που λετε....
Να παω να γαμηθω και εγω και η ενημερωση μου?
Αυτο το λετε εσεις αγαπητε και οχι εγω.
Εξαλλου σας διαψευδω.
κλπ κλπ

Σχόλια