Δημήτρης Σταρόβας >> Είμαι νεόχοντρος, γιατί μέχρι τα 35 μου ήμουν 78 κιλά


Σχετική εικόνα



Γνώρισε τη γυναίκα της ζωής του και κατάφερε να χάσει και κιλά αφού τον έβαλε σε ένα πρόγραμμα παρ’ ότι όπως ο ίδιος είπε δεν κάνει δίαιτα.

Κάνεις δίαιτα;

«Όχι, έχω μία οισοφαγίτιδα, ευτυχώς, και με βοηθάει, δεν μπορώ να φάω πολύ, έχω χάσει γύρω στα 12 κιλά», λέει ο Δημήτρης Σταρόβας στο Λοιπόν

Είσαι ακομπλεξάριστος άνθρωπος, δεν έδειχνες να έχεις ποτέ πρόβλημα με τα κιλά σου ή μήπως είχες και δεν το ξέραμε;«Δεν είναι μόνο η εμφάνιση, αλλά με ενοχλεί. Το βλέπω και πρακτικά, άλλο νοείσαι 40 χρονών χοντρός κι άλλο 54. Πλέον, βλέπω διαφορά ανά 6μηνο. Το βλέπω στην καθημερινότητα, όταν περπατάω, οι αντοχές μειώνονται, δεν ει ναι μόνο τα κιλά, είμαι και καπνιστής, κοιμάμαι, 3-4 ώρες το 24ωρο... δεν γίνεται... Μαθηματικά πηγαίνω προς το... Με σώζει που είμαι Ταύρος, όπως και το παρελθόν μου. Είμαι νεόχοντρος, γιατί μέχρι τα 35 μου ήμουν 78 κιλά, από εκεί και πέρα άρχισα να...»


Θέλεις να επανέλθεις στα 78 κιλά;

«Όχι. Δεν ξέρω πόσα κιλά είμαι τώρα, θέλω να πέσω στα 100»


Δεν ζυγίζεσαι;

«Ανέβηκα στη ζυγαριά κι έγραφε «error», είναι μέχρι τα 120 κιλά αυτές, θα πρέπει να πάω εκεί που ζυγίζουν τα βόδια, σε κανένα σφαγείο"

Όποιος είναι υπέρβαρος πρέπει να αισθάνεται μεγαλύτερος από την ηλικία του;

«Βέβαια, το ίδιο είναι; Πάρε αγκαλιά έναν άνθρωπο 50 κιλά παραπάνω, να τον έχεις όλη την ημέρα μαζί σου... θα τα «παίξεις» σε δύο μέρες, πόσω μάλλον εγώ»


Η σύντροφος σου τι λέει για αυτό; «Δεν ξέρω εκεί με κάποιον τρόπο μεταμορφώνομαι γίνομαι μια ερωτική πεταλουδίτσα, κάνω κάτι αεροπλανικά.. Δεν ξέρω πώς γίνεται και τα καταφέρνω»

Αποτέλεσμα εικόνας για σταροβας σχεση

Η Άννα τον έχει βάλει σε... πρόγραμμα! 

«Αυτή η κοπέλα και µουστάκι θα τον βάλει να ξυρίσει!». Ετσι λένε οι φίλοι του Δημήτρη Σταρόβα, για τον γνωστό τραγουδιστή και παρουσιαστή.

Ο Δημήτρης Σταρόβας (10 Απριλίου 1963) είναι Έλληνας καλλιτέχνης, κιθαρίστας και παρουσιαστής, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Έχει συμμετάσχει ως guest star σε διάφορες τηλεοπτικές σειρές και διακρίνεται για το χιούμορ του. Επίσης, στο παρελθόν παρουσίαζε μαζί με τον Στάθη Παναγιωτόπουλο την εκπομπή μαγειρικής "Νηστικό αρκούδι" στη ΝΕΤ. 

Είναι από τα βασικά μέλη της μουσικοκωμικής μπάντας "Άγαμοι Θύται" μαζί με τους Ιεροκλή Μιχαηλίδη και Θοδωρή Αθερίδη.

Σχετική εικόνα

Τι πιστεύει για τις σχέσεις?

«Θεωρώ ότι ο έρωτας δεν είναι εμπορική συναλλαγή. Δεν κάθομαι ν' αναλύσω το καθετί. Αφήνω τον εαυτό μου να δεχτεί διάφορα πράγματα. Με την Άννα έτσι ένιωσα από την πρώτη στιγμή. Και, ξέρεις, στην ηλικία που είμαι, δεν είναι αυτό το εφηβικό, που να νομίζεις πράγματα. Συνειδητά γίνονται όλα. Έχω μια αίσθηση ότι έχω δέκα γυναίκες αυτήν τη στιγμή. Δεν νιώθω καμία έλλειψη»

Η κόρη του έχει γνωρίσει τη σύντροφο του;
«Ναι, βέβαια, πήγαμε και διακοπές το καλοκαίρι όλοι μαζί. Μια χαρά, έχουν γίνει κολλητές»





Σχόλια