Τερένσιος Ταχύς: «Μόνο ο Σαμαράς θα ήθελε μια ΔΗΜΑΡ της Δεξιάς, να λειτουργήσει ως ανάχωμα»




Στίγμα
.....ΤΙ ΑΛΛΟ; Τηλέφωνο στον φίλο μου τον Τερένσιο Ταχύ, τον κατά κόσμον Τέρενς Κουίκ (μικρή φωτογραφία). Τον βρήκα έντονα προβληματισμένο για τη συνέχεια αυτής της περιπέτειας.
- Θα παραστείς  στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας;
Μου απάντησε διπλωματικά:
- Εγώ την Παρασκευή έχω προγραμματίσει περιοδεία στην Κέρκυρα για να συναντηθώ με τοπικά στελέχη των Ανεξαρτήτων Ελλήνων. Η Κέρκυρα είναι ένας από τους έξι νομούς που κάνω "σέρβις" και πρέπει να πάω.
- Να υποθέσω ότι μένεις και στο κόμμα...
Μου απάντησε σιβυλλικά:
- Εγώ ξέρω από ειδήσεις. Βγάζουμε ειδήσεις σήμερα. Αύριο είναι άλλη μέρα. Αυτό.

ΜΕΤΑ ΚΑΝΑΜΕ μια φιλολογική συζήτηση, από την οποία εκείνο που κατάλαβα είναι πως δεν συμφωνεί στο να δημιουργηθεί στα δεξιά της ΝΔ κάποιο σχήμα. «Μόνο ο Σαμαράς θα ήθελε μια ΔΗΜΑΡ της Δεξιάς, να λειτουργήσει ως ανάχωμα» μου είπε.
Νομίζω ότι τό 'πιασε το θέμα ο Τέρενς....
πηγή

Σχόλια