Τί το θές το κουταλάκι;


Εάν δεχτούμε τήν (απαισιόδοξη) άποψη σύμφωνα με την οποία
1) τό κούρεμα τού χρέους (σύντομα θα χρειαστεί και άλλο, δεδομένου ότι τό βιώσιμο κούρεμα είναι το 70% και πάνω),
2) η εσωτερική υποτίμηση δηλαδή οι μειώσεις μισθών, τιμών, υπηρεσιών κλπ (δέν είμαστε ούτε στη μέση γιά να γίνουμε στοιχειωδώς ανταγωνιστικοι) και
3) οι μεταρυθμίσεις, δηλαδή η απελευθέρωση τής αγοράς εργασίας, υπηρεσιών κλπ (τώρα ξεκινήσαμε)
4) η μείωση τού δημόσιου τομέα (καλά εκεί δέν έγινε τίποτα ακόμα)
εάν λοιπόν δεχτούμε ότι όλα αυτά , και τα τέσσερα, έχουν δρόμο ακόμα,
τότε θα συμφωνήσει κανείς ότι η πιό σωστή και ολοκληρωμένη οικονομική θέση πού ακούσαμε τελευταία είναι αυτή τού Μητροπάνου...

Τί το θές το κουταλάκι?
Στίχοι: Μουσαφίρης Τάκης
Μουσική: Μουσαφίρης Τάκης
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος


Τι το θες το κουταλάκι
να μου δώσεις το φαρμάκι;
Τι το δίνεις λίγο-λίγο;
Δώσ' το μου όλο για να φύγω.

Αφού δε μπορείς να νιώσεις
τη δική μου την ψυχή,
πάρε θάρρος να μου δώσεις
τη χαριστική βολή.
Τι το θες το κουταλάκι,
τι το θες, τι το θες;

Τι το θες το κουταλάκι
να μου δώσεις το φαρμάκι;
Τι το δίνεις στάλα-στάλα
κι έχω βάσανα μεγάλα;

Αφού δεν μπορείς...

ΥΓ Γιά τά περί απώλειας εθνικής κυριαρχίας κράτους τού οποίου τήν μοίρα και τών πολιτών του, αποφάσιζαν άλλοι σέ κλειστά δωμάτια, στην πρόσφατη σύνοδο, ενώ η ηγεσία του περίμενε στόν διαδρομο αναμένοντας την απόφαση ή κρυφάκουγε στα πηγαδάκια μπάς και ακούσει τίποτα, δέν χρειάζεται κανένα άλλο σχόλιο παρά μόνο η επισήμανση ότι γιά να χάσεις κάτι πρέπει πρίν να το έχεις...

Σχόλια