The Greek mafia story: Εχουμε φορτηγά, εκβιασμούς, μαγαζιά και δεν έχουμε φράγκο στο τέλος του μήνα, το πιστεύεις; Γ@μησέ τ@..


Θές η οικονομική κρίση , θές η κακοδιαχείριση τα μέλη τού οργανωμένου εγκλήματος αντιμετωπίζουν τά κλασσικά προβλήματα όλων μας ( το πιστεύεις ότι στο τέλος τού μήνα μου τελειώνουν τα λεφτά?) , θέλουν να πάρουν Φεράρι, καί βέβαια ...ξέρουν τον Βενιζέλο τού ΠΑΣΟΚ .( μην μπούνε τίποτα ιδέες στόν Γιώργο να το χρησιμοποιήσει για να πλήξει τον Benny όμως...)

Βλαστός: Πάντως, μάγκα, έχει πέσει πολλή πείνα έξω, να ξέρεις, έτσι; Γάμησέ τα.

Σκαφτούρος: Τι, τι;

Βλαστός: Πολλή πείνα έξω, ρε φίλε, με έχουνε γαμήσει. Γάμησέ τα... τόκους, της πουτάνας έχει γίνει.

Σκαφτούρος: Εχουμε φορτηγά, εκβιασμούς, μαγαζιά και δεν έχουμε φράγκο στο τέλος του μήνα, το πιστεύεις;


-Ο άντρας ο σωστός

Βλαστός: Εσύ θα κοιτάς τον άντρα σου, τζιτζίκα, τη δική σου πάρτη. Κατάλαβες;

Χήρα: Ναι.

Βλαστός: Γιατί σε ζηλεύουνε και από την πολλή ζήλια σε φθονούνε, κατάλαβες τι γίνεται; Σε φθονούνε, ματάκια μου. Μη μου πεις ότι η μικρή δεν ζηλεύει από μέσα της, καλοπροαίρετα, επειδή έχεις σωστό άνδρα και το 'να και τ' άλλο και είναι χρήσιμος, μάλλον είναι έξυπνος, δηλαδή έχει δημιουργήσει πέντε πράγματα, κατάλαβες τζιτζίκα;

Βλαστός: Μη νομίζεις, τζιτζίκα, ότι όλες δεν ζηλεύουν. Ολες και η Αφροδίτη και όλοι. Βλέπουν τους δικούς τους που είναι μαλάκες, στόκοι όλοι. Ετσι είναι τζιτζίκα, κατάλαβες;

Χήρα: Ναι σωστά, συμφωνώ, τζιτζίκα μου, μαζί σου απόλυτα.

-Τσάμπα η συνδρομή στο γυμναστήριο

Βλαστός: Αυτό το μήνα σ' έχω κάνει και τρέχεις 200 χιλιόμετρα, τζιτζικούλα μου, ε;

Χήρα: Μα βγάζεις συνέχεια, εγώ λέω «άντε άντε, να ετοιμαζόμαστε να τελειώνουμε», μετά βγάζεις καινούργια, τελειώνουμε, βγάζεις καινούργια...

Βλαστός: Ακου, άκου τζιτζίκα, είναι τόσο το τρέξιμο εδώ πέρα να βγάλουμε το χρήμα. Μόλις τελειώσουμε με το χρήμα εδώ, δεν έχει τίποτα άλλο.

Χήρα: Απλά ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα, όταν τρέχω τόσο πολύ και είμαι έτσι δεν μπορώ να συγκεντρωθώ, να κάνω γυμναστική, διατροφή και τέτοια, κατάλαβες; Τα χάνω όλα.

Ξέρουμε κάποιον πού είναι κολλητός με τον Βενιζέλο...
Τρομπούκης: Θα γαμηθεί, όταν σου λέω θα γαμηθεί, ο Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος που είναι απ' την Καρδίτσα...

Βλαστός: Ναι.

Τρομπούκης: Πρώην υπουργός Δημόσιας Τάξης...

Βλαστός: Ναι, Ναι.

Τρομπούκης: Λοιπόν και επειδής το θέμα τώρα, ο δικός μου είναι ξεροκέφαλος, σου λέω, όπως είμαστε εμείς...

Βλαστός: Κατάλαβα.

Τρομπούκης: Και επειδής τώρα εμένα μου έχει μεγάλη αδυναμία ΠΑΝΟ, έτσι;.. Θα δεις τώρα, η Ε. που θα τον γνωρίσει, γιατί μιλήσανε με την Π. και είχαν 100 κοινούς γνωστούς...

Βλαστός: Το ξέρω, μου το 'πε και η Ε...

Τρομπούκης: Λοιπόν, και μου λέει Γιώργο, αφού μου λες είναι αδελφός σου, μου λέει και είναι δικός σου, μου λέει και μου το τελείωσες το θέμα, να ξέρεις ότι εγώ θα το τελειώσω μου 'πε... Ο Πάνος ο Καμμένος...

Βλαστός: ναι.

Τρομπούκης: Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας.

Ανοιχτή επικοινωνία με υπουργείο

Βλαστός: Με πήρε ο ΑΓΓΕΛΟ...ξέρεις. Ξέρεις τον Αλέκο, ξέρεις.

Χήρα: Ναι, ναι.

Βλαστός: Μου λέει Παναγιώτη μου λέει γιατί είχε μια άκρια αυτός με έναν που σου 'πα, που 'χε μια άκρια...

Χήρα: Ναι.

Βλαστός: Μιλάει με κάποιον στο υπουργείο πάνω, κάποιον άλλονα, κατάλαβες; Ενα, αυτός είναι μικρός βέβαια, δεν είναι τόσο μεγάλος όπως είναι η Π., κατάλαβες;

Βλαστός: Και μου λέει ότι τον πήρε τηλέφωνο τώρα που μίλησε μαζί του και λέει ότι είναι σίγουρη η μεταγωγή, λέει, έχει εγκριθεί η μεταγωγή, είναι 100% σίγουρα ότι θα φύγει λέει, μετά τις εκλογές θα γίνει το πρώτο συμβούλιο λέει, γιατί μίλησε με την Π. λέει και είναι λέει κολλητοί με τον ΚΥΡΙΑ..., με τον ΚΥΡΙΑΚΑ..., κατάλαβες;

Ο υπουργός και ο δικηγόρος του

Βλαστός: Ακου γίγαντα τι θέλω από σένανε, ακούς;

Τρομπούκης: Ναι.

Βλαστός: Ή μπορεί ή δεν μπορεί, ακούς; Μην ... (ακατάληπτο) γιατί θα ξεφτιλιστούμε, ακούς; Ακου,ο ΚΑΛΟΓΡΙ... είχε πει στην Ε. ακούς;

Βλαστός: Οτι ξέρει τον υπουργό, κατάλαβες τι σου λέω, έτσι;

Βλαστός: Λοιπόν άκου τώρα, εγώ τι θέλω από σένα, θέλω αν τυχόν να μας πει ναι ή όχι όπως έκανε δηλαδή ο δικός μου άνθρωπος, πήγε πάνω με την Αννα και κανόνισε τη μεταγωγή, επιτόπου ο άνθρωπος, κατάλαβες τι γίνεται;

Βλαστός: Γιατί της είχε πει της Ε. να πούμε ότι θα συναντιότανε με έναν δικηγόρο του υπουργού για να μιλήσουν για το θέμα το δικό μου, κατάλαβες τι γίνεται;

Βλαστός: Και δεν πήρε κανένα τηλέφωνο ο ΚΑΛΟΓΡΙ...

Τρομπούκης: Χθες ήρθε. Ναι δεν ήρθε αυτός, δεν είχε έρθει, ήθελε να 'ρθει από την Τετάρτη είχε το ραντεβού με την Ε...

Ο γενικός γραμματέας

Βλαστός: Εχθές μίλησα με τον ΚΑΛΟΓΡΙ...

Σκαφτούρος: Ναι, ναι.

Βλαστός: Τον ξέρεις τον ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑ;

Βλαστός: Τον ξέρεις; Λοιπόν αυτός είναι... πολύ, πολύ χαρτί, να ξέρεις έτσι;

Σκαφτούρος: Το ξέρω, ναι. Ξέρω, έχει λεφτά πολλά.

Βλαστός: Πολλά, άκου τώρα. Είναι σαν ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑ... κατάλαβες τι σου λέω, έτσι;

Βλαστός: Λοιπόν, μου λέει, εεε, είχε πάει ο γέρος εκεί πέρα και μου τον δίνει και μιλάω και μου λέει ό,τι χρειαστείς, μου λέει έχω ψαχτεί για σένα, μου λέει...

Σκαφτούρος: Ναι.

Βλαστός: Εχω ρωτήσει για σένα, μου λέει και είσαι πολύ αρσενικός, μου λέει.

Σκαφτούρος: Χμμμμ...

Βλαστός: Να ξέρεις, είμαι δίπλα σου, ακούς; Και μου λέει έχω μιλήσει και για σένα, με τον γενικό γραμματέα και για κάτι άλλους που έπιασε, τα, τα, τις εκλογές...

Βλαστός: Είναι κολλητός με τον εεε, με τον εεε, πώς λέγεται μωρέ... με τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ, ξέρεις πολλούς, κατάλαβες τι σου λέω. Το 'πιασες;

Σκαφτούρος: Ναι, θα σου 'χει εκεί πέρα άκρες αυτός.

Ενα χέρι... βοήθειας

Τρομπούκης: Λοιπόν, τι να του πω εγώ τώρα;

Βλαστός: Εγώ θέλω να του πεις το εξής. Θέλουμε αυτό που σου 'πα, το... εγώ τι θέλω να του πεις; Να του πεις, να του εξηγήσεις, άκου, γιατί, άκου, εξαρτάται από τον υπουργό πάνω αυτός.

Τρομπούκης: Ωραία.

Βλαστός: Και από τον γενικό γραμματέα, έναν από τους δύο. Αυτός ο άνθρωπος δεν έχει κάνει τίποτα, είναι εύκολος... Τι θέλουμε, γίγαντα; Εμείς θέλουμε το εξής, το όνομα αυτό...

Τρομπούκης: Ρε άκου, ακούς;

Τρομπούκης: Εγώ θα πάω το πρωί...

Τρομπούκης: Ή το κάνει ή δεν το κάνει.

Βλαστός: Αυτό σου λέω, δηλαδή άκου τι γίνεται. Είναι, άκου, γι' αυτόν είναι πολύ εύκολο, φίλε, γιατί, άκου, είναι ένας άνθρωπος, είναι αρχιφύλακας και είναι νόμιμος άνθρωπος. Λοιπόν, άκου τι έγινε για να σου εξηγήσω να το καταλάβεις με δυο λόγια, κατάλαβες; Αυτός έχει μεγάλη δύναμη για μένα, εκεί μόλις φτάσω, γιατί θα φτάσω εκεί πέρα στην Αλικαρνασσό, γιατί απ' αυτόν εξαρτάται την άδειά μου μετά, κατάλαβες;

Βλαστός: Αυτός μόλις του την κάνω εγώ αυτή τη χάρη και μείνει έστω και υπαρχιφύλακας να γίνει, είναι αρχιφύλακας τώρα αυτός, είναι αρχιφύλακας Αλικαρνασσού, άμα μείνει υπαρχιφύλακας, κατάλαβες τι γίνεται; Γιατί τον πάνε για ξήλωμα, για ξήλωμα τον πάνε, ρε παιδί μου.

Τρομπούκης: Χμμμ...

Βλαστός: Αλλά έχει κανονίσει ο δικός μου εμένα, αυτός ο δικός μου που σου 'πα...

Βλαστός: Ο ΚΥΡΙΑΚΑ..., κατάλαβες τι γίνεται; Ο ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ, ο δικός μου που μου κανονίζει μεταγωγή, ο άνθρωπος να τον κρατήσει, αλλά επειδής ο γενικός γραμματέας έγινε μια πρόταση για οριστική παύση, να μη χάσει και τη σύνταξή του ο άνθρωπος.

Βλαστός: Δηλαδή, τι θέλουμε στην ουσία εμείς; Ο άνθρωπος να μείνει υπαρχιφύλακας. Κατάλαβες τι γίνεται; Να μην ξηλωθεί. Κατάλαβες;

Βλαστός: Ξέρεις με τι θα σκάσω εκεί πέρα ε;

Σκαρλάτος: Με τι;

Βλαστός: Ξέρεις με τι θα 'ρθω, με τι θα κυκλοφοράμε εκεί;

Βλαστός: Σου 'πα;

Σκαρλάτος: Οχι ρε.

Βλαστός: Αν πάνε καλά τα πράγματα Βρωμού, Βρωμού...

Σκαρλάτος: Με τι ρε Βρωμού;

Βλαστός: Με κόκκινο, με κόκκινο φ... FERA... FERA...

Σκαρλάτος: (γέλια)

Βλαστός: Θα του πω του γίγαντα...(επιλογες απο την Ελευθεροτυπία)


Σχόλια