Ο Πάγκαλος είναι άθεος καί τό λέει. Επίσης μιλάει γιά Καρατζαφέρη (είναι ρατσιστής;) , Αρη (πάντα νέος), Σημίτη (επιπόλαιος), Σκανδαλίδη κλπ..


- Συνέντευξη με τα όλα της. Στο περιοδικό «Schooligans», των «Νέων». Κάθισαν απέναντι στον Θόδωρο Πάγκαλο και έκαναν τις σωστές ερωτήσεις με το σωστό τρόπο. Παρότι τσαντίστηκε κάποια στιγμή για το «ανακριτικό ύφος», τα είπε όλα. Π.χ., διηγήθηκε με απολαυστικό τρόπο την καρατόμησή του από τον Σημίτη στο 2001 - αξέχαστη του έχει μείνει.
- «Με απέλυσε από ένα νησί στο οποίο βρισκόταν, όταν διάβασε μια συνέντευξή μου στο “Εθνος”, όπου έλεγα να αποσυρθεί το νομοσχέδιο Γιαννίτση. Με απέλυσε ραδιοφωνικά, χωρίς καν να με δει και να μιλήσει μαζί μου. Και έβαλε στη θέση μου τον κύριο Βενιζέλο, ο οποίος την ίδια μέρα είχε γράψει στον “Ελεύθερο Τύπο” τα ίδια ακριβώς που είχα πει κι εγώ! Μάλιστα, μετά από κάποιες μέρες συναντώ τον Νίκο Θέμελη και του λέω: “Δεν μου λες; Ο άνθρωπος επικοινωνεί με το μυαλό του; Καλά να με διώξει για να χτυπήσει την αντίδραση κατά του νομοσχεδίου - αυτό το αντιλαμβάνομαι. Αλλά να βάλει στη θέση μου τον Βενιζέλο, ο οποίος λέει τα ίδια με μένα;”». «Τι σας απάντησε;». «Μου είπε: “Μα ο Σημίτης δεν διαβάζει “Ελεύθερο Τύπο” το πρωί!”». «Ηταν αυτό ένα δείγμα επιπόλαιης κρίσης του Σημίτη;» «Προφανώς».
- Του θυμίζουν ότι είχε πει πως ο Γιώργος Παπανδρέου δεν είναι κατάλληλος για πρωθυπουργός. Δεν μασάει. «Αυτή την εντύπωση είχα. Από τότε όμως έκανε αρχηγός κόμματος, έδωσε μάχες, τις κέρδισε… Κέρδισε δύο εσωκομματικές μάχες, μην το ξεχνάτε αυτό!». «Αρα δεν ήταν σωστή η εκτίμησή σας;» «Ναι, πιστεύω ότι δεν ήταν σωστή. Πιστεύω ότι μπορεί να κυβερνήσει». Ετσι το είπε στη συνέντευξη. Ενας Θεός ξέρει τι έλεγε μέσα του.
- Μοιραία σκάει και το θέμα Οτσαλάν. Εδώ ο Πάγκαλος κεντάει. «Το μεγαλύτερο λάθος ήταν ίσως ότι ανέλαβα το χειρισμό της υποθέσεως. Δεν ήταν δική μου δουλειά αυτή. Ηταν κατ’ αρχάς του πρωθυπουργού, του κυρίου Σημίτη. Ο οποίος παρέμεινε στο εξωτερικό για να μην έρθει εδώ να αναλάβει. Και δευτερευόντως των υπουργών οι οποίοι υπήρχαν στο χειρισμό της υπόθεσης - του υπουργού Προεδρίας (σ.σ.: λέγε με Αλέκο Παπαδόπουλο) και του υπουργού Δημοσίας Τάξεως (σ.σ.: κοπανάει τον Πετσάλνικο)». «Ηταν πολιτική δειλία όλων αυτών;» «Ναι, βέβαια».
- Το καλύτερο του Πάγκαλου είναι να τον ρωτάς για πρόσωπα. Για τον Βενιζέλο, ας πούμε. «Εχει πολύ σημαντικά προσόντα ως διανοούμενος και ως ρήτορας. Εκανε όμως πρόπερσι ένα λάθος. Ολα έδειχναν εκείνη τη στιγμή ότι ήταν εύκολη η πορεία του προς την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ. Του φούσκωσαν και τα μυαλά διάφοροι οπαδοί του… Επρεπε να περιμένει ένα 48ωρο. Θα έβλεπε ότι δεν πρέπει να βάλει υποψηφιότητα». «Εσείς είχατε σκεφτεί να βάλετε υποψηφιότητα;» «Εγώ όχι. Αλλά σκέφτηκα μήπως ήταν δυνατόν να βρεθεί μια τρίτη υποψηφιότητα». «Είχατε κάποιον συγκεκριμένο στο μυαλό σας;»
«Οχι, απλά ήθελα να ξεκαθαρίσουμε τις απόψεις μας. Αλλά εκεί παρενέβη ο… γίγας Σκανδαλίδης, ο οποίος κατέβηκε αυτοτελώς και χωρίς να μας ειδοποιήσει. Και έτσι η τρίτη επιλογή γελοιοποιήθηκε και κατέληξε εκεί που κατέληξε».
- Πάει κι ο Σκανδαλίδης. Τον ρωτούν για τον Καρατζαφέρη και βγαίνει μια ωραία φιλία: «Είναι παλιός μου γνωστός. Ξέρω πολύ καλά και τον αδερφό του και την οικογένεια όλη». «Φίλος εννοείτε;» «Ναι, είμαστε φίλοι». «Και ποια είναι η γνώμη σας;» «Είναι αυτό που λέμε γνήσιος». «Ρατσιστής είναι;» «Ο ίδιος όχι, δεν νομίζω. Αλλά βλέπει ότι περνάει αυτό το πράγμα και το δουλεύει». Με τον Αρη Σπηλιωτόπουλο είναι άπαικτος. «Εχουμε αυτόν τον υπέροχο νεανία, τον Σπηλιωτόπουλο». «Ο οποίος πώς σας φαίνεται;»
«Sempre juvens. Στα λατινικά σημαίνει “πάντα νέος”».

ΥΓ.: Απάντησε και σε απόρρητα προσωπικά δεδομένα που λένε. «Πότε παχύνατε;» «Το 1982, μόλις κάθισα στην υπουργική καρέκλα. Πήγαινα στο γραφείο στις 8 το πρωί κι έφευγα τα μεσάνυχτα στις 12. Τρεφόμουνα αποκλειστικά με σάντουιτς, πίτσες και άλλα junk food, που αγόραζα στην πλατεία Κάνιγγος». «Εχετε κάνει ποτέ χρήση χασίς;» «Ναι, όταν ήμουν στο Ναυτικό. Φούντα. Δεν μου έκανε καμιά ιδιαίτερη εντύπωση να σας πω την αλήθεια». «Στον Θεό πιστεύετε;». «Οχι. Εχω όμως σεβασμό για την επικρατούσα ορθόδοξη θρησκεία».http://blogs.e-tipos.com/giorgoslakopoulos/entry/επικοινωνεί_με_το_μυαλό_του

Σχόλια