Εγώ, μία ευτυχισμένη συνταξιούχος των 800 ευρώ, σε ένα νησί του Αιγαίου ...


Αγαπητέ wolf . Γιατί δεν βγαίνει ο Καραμανλής να κάνει καταγγελτική πορεία στο λαό να εκθέσει όσο μπορεί τα όσα συμβαίνουν , να κάνει Εθνικό Συμβούλιο πολ.αρχηγών, να τους δεσμεύσει κυρίως το παιντί και τον πάμπτωχο Αλαβάνο , και να πεί στον κόσμ¨:Τί θέλετε, αλλη κυβέρνηση; Εγώ δεν έχω ανάγκη να κυβερνάω με κολεγιές και πατρόνους. Πάμε δημοψηφίσματα για τα μεγάλα εθνικά θέματα (σκοπιανό, σχέδιο Ανάν που επανέρχεται, αγωγούς φυσικού αερίου και αναγνώριση του Κοσσόβου) και μετά εκλογές! Να δούμε τί θα κάνουν οι "αρχηγοί" μέσα κι έξω από τη Νέα Δημοκρατία και το πολιτικό σύστημα.
Εχει γίνει αηδία πια το θέμα με την "αμφισβήτηση". Δεν υπάρχει ούτε μία εφημερίδα -πλήν της ΑΥΡΙΑΝΗΣ- ούτε ένας τ/ο σταθμός, ούτε και η ΕΡΤ!!!!!!!! που να δείχνει και την άλλη πλευρά, και να αφήσει τον κόσμο να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Και για τον "αυθόρμητο ξεσηκωμό της νεολαίας και των ανηλίκων": Υπάρχει παιδί χωρίς play station, χωρίς PSP, χωρίς σινιέ ενδυμασία , χωρίς να έχει τζιπ ο πατέρας του, χωρίς να πίνει φραπέ στο Κολωνάκι και να διασκεδάζει στου Ψυρρή---το οποίο και να διαμαρτύρεται για τα όνειρά του; Εγώ σπούδαζα δουλεύοντας, έφιαξα οικογένεια και σπούδαζα με μωρό στην κοιλιά έδωσα εξετάσεις και μπήκα σε μια δουλειά, και δοξάζω το Θεό για όσα μου έδωσε και μου δίνει, έχοντας αυτοκίνητο του 1992 μεταχειρισμένο και ψωνίζοντας αξιοπρεπώς από κάθε τρύπα που έχει ρούχα από 5-20ευρώ, ζω στο ενοίκιο 30 χρόνια τώρα , χωρίς να χρεωθώ να πάρω σπίτι 100 τετραγωνικά και να μη μπορώ να το ξεπληρώσω.Και το κυριότερο: Δεν επέτρεψα σε κανένα να μου κλέψει τα όνειρά μου, ούτε στον εαυτό μου να χρηματισθεί, να περάσει με ευκολία από την κατώτερη όχι στη μεσαία αλλά στην ανώτερη τάξη των "εχόντων". Είμαι συνταξιούχος των 800 ευρώ, αλλά αυτά τα ευρώ τα κέρδισα με τον ιδρώτα μου , τη διαβίου εκπαίδευσή μου και πάντα κοντά στο Θεό και την Εκκλησία.
Η απληστία και η αποθέωση της φυγοπονίας ως μέσου απόκτησης χρημάτων και εξ αυτού κοινωνικής καταξίωσης είναι το σαράκι που τρώει την νεοελληνική κοινωνία, μια κοινωνία που δεν αντιστέκεται, που δεν σκέφτεται, που δεν ΄διαβάζει, που δεν δουλεύει εν τέλει.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
δλδ τι μας λες?οτι φτανουν και περισαιβουν τα 800 ε ,μηπος να μας κανουν και μειωση γιατι περνουμε πολα?η μιζερια και η κακομοιρια δε αξιζουν σε κανενα λαο,και αυτα τα παιδια δεν ειναι μιζερα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτός, αγαπητέ, είναι φασισμός! Να θέλεις (θέλετε) να μου επιβάλεις (επιβάλετε) τη γνώμη σου/σας, να θες(θέλετε) να νοιώσω μίζερα όπως εσύ, να θες (θέλετε) να μου κλέψεις την ελευθερία μου που την κέρδισα μέσα από την εγκράτεια και ολιγάρκειά μου. Σε/σας λυπάμαι. Ποτέ δεν πρόκειται να είσαι/είσαστε αληθινά ελευθεροι. Πάντα θα είσαι(είσαστε)δεμένοι
σε ιδέες, νόρμες, καλούπια, αναμασώντας τα μέχρι τέλους. Μη κάνετε κι αυτά τα νέα παιδιά σαν κι εσάς. Μη χρησιμοποιείτε κανένα και για τίποτα. Μη γίνετε άβουλοι και μοιραίοι κατά τον ποιητή.....

Επαναλαμβάνω: Μια ευτυχισμένη συνταξιούχος των 800 ευρώ σ΄ένα νησί του Αιγαίου....
Ο χρήστης F5PILOT είπε…
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΘΩΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΣ ΚΑΙ ΑΜΕΤΟΧΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΑΓΩΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΛΑΪΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟ ΜΑΚΙΑΒΕΛΙΚΟ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ. ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΟΝΕΙΡΑ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΏΝΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΓΕΜΩΝ. ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΙΟΛΑΣ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΟΠΑΛΙΚΑΡΑ ΤΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΛΑΪΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ "ΤΩΝ ΡΕΤΙΡΕ" ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΥΝΔΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΑΥΤΟ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΙΑ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΗΓΕΤΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΣΥ; ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΑΡ' ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΣΕ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ; ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΩ ΛΕΥΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ, ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ; ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΕΛΕΟΣ. Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΤΖΙΠ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΑΔΩΝ ΤΟΥΣ Η ΤΟ PLAY STATION ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΜΑΣ; ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΩ ΚΑΜΟΙΑ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ "ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ.


Υ.Γ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ο χρήστης wolf είπε…
φιλε f5pilot ειλικρινα δεν υπαρχει προβλημα να γινει αναρτηση μια γνωμη φιλου που ειναι εναντιον του καραμανλή. αν θες γραψε κατι που να στεκει μονο του (οχι σαν απαντηση) ωστε να μπορει να διαβαστει και απο καποιον που δεν εχει παρακολουθησει πριν.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
O F5pilot διατελεί εν συγχύσει.
Απόλυτη.
Προσπαθεί να παίξει ένα παιγνίδι στο μυαλό του στο οποίο δεν έχει τα δεδομένα.
Η μάλλον δεν θέλει να τα έχει.
Και γιαυτό είναι σε σύγχυση.
Προφανώς πχ. δεν γνωρίζει ότι για να επιδιορθωθεί μία καταχρεωνένη οικονομία θέλει τουλάχιστον 8-12 χρόνια (ανάλογα με το πόσο απότομη ή όχι είναι η περίοδος προσαρμογής).
Τα πισωγυρίσματα απλά θα μας κάνουν να συζητάμε τα ίδια πάλι το 2019.
Καλή τύχη στον ανώριμο αυτό λαό.
Εγώ προσωπικά σε δύο χρόνια που μπαίνει και το δεύτερο παιδί μου στο πανεπιστήμιο (του εξωτερικού βέβαια) θα γυρίσω πίσω να ζήσω σε μία άλλη Ευρωπαική χώρα όπου έζησα ήρεμα και ευτυχισμένα δεκαεπτά χρόνια της ζωής μου.
Και η ΜΟΝΗ διαφορά από τους Έλληνες είναι ότι οι περισσότεροι Δυτικοευρωπαίοι ξέρουν να βάζουν εφικτούς στόχους και να δουλεύουν
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σωστά τα λέει η φίλη του κειμένου. Μόνο με δουλειά προοδεύει κανείς. Αν κάποιοι μπέρδεψαν την πρόοδο με την χωρίς αντίκρισμα απόκτηση χρημάτων, το πάρτυ τελείωσε. όλοι όσοι τα τελευταία 20 χρόνια μοίρασαν χρήμα σε τεμπέληδες, τώρα ήρθε η ώρα του λογαριασμού. Κι εδώ θα καούν τα ξερά. Τα χλωρά είναι προετοιμασμένα.