Θεατής: Είμαι οπαδός του Γιώργου, μην τον κατηγορείς. Πρετεντέρης: Κόψε το Mega δεν μου αρέσει να απευθύνομαι σε ηλίθιους...

O θεατής τού Mega.
"Κόψαμε το ΒΗΜΑ για πάρτη σου μετά από 22 χρόνια ,τώρα θέλεις να αλλάξουμε και κανάλι ;
Καλά και άλλοι δεν τον ήθελαν τον Γιώργο αλλά δεν είναι τόσο ξεφωνισμένοι.
Η συμπεριφορά σου απέναντι στον εκπρόσωπο τύπου του ΠΑΣΟΚ ....επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.
Κρίμα γιατί όταν θέλεις έχεις καλή πένα."
Βασίλης.

Απάντηση Πρετεντέρη.

"Ευχαριστώ πολύ που για χάρη μου κόψατε το Βήμα. Θα ήμουν υπόχρεος να κόβατε και το Mega. Προσωπικά δεν μου αρέσει να απευθύνομαι σε ηλιθίους"
Φιλικά
ΙΚΠ

Σ.Σ. Πάντα κάπου μέσα μου (πέρα απο τίς αγεφύρωτες πολιτικές μας διαφωνίες) τον "πήγαινα" τον John.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Foveros o john.Ton esteile adiavasto.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μετα το ΒΗΜΑ και το MEGA μαλλον ειναι καιρος να κοψει και την μ*****a