Είμαι δημοσιογράφος. Θέλω να σού πώ την ιστορία μου. Θέλω να καταλάβεις πώς σκέφτομαι.


Ειμαι δημοσιογράφος.
Κατάγομαι απο ενα χωριό που δεν το εχει ούτε ο χάρτης που λέει και ο ΝΙΝΟ.
Εχω τελειώσει το λύκειο.
Ακούω ΝΙΝΟ.
Στα διαλλείματα οι συμμαθητές μου με πλάκωναν στις σφαλιάρες.
Ξεκίνησα απο το γραφείο του βουλευτή της περιφέρειας μου.
Εφτιαχνα τους καφέδες.
Μια μερα τον φωτογράφησα με την γκόμενα του.
Η φωτογραφία εγινε πρωτοσέλιδο.
Και εγω δημοσιογράφος.
Η δουλια ειναι δύσκολη.
Οταν βγαινω στο κανάλι πρέπει να θυμάμαι τι απο αυτά που ξέρω πρέπει να πώ και τι όχι.
Μερικές φορές λέω τόσο χοντρές μα----ες που ενω ειμαι στον αέρα ο εικονολήπτης με μουντζώνει.
Γιαυτο με βλέπεις να γελάω χωρίς λόγο σαν μα----ας.
Θα τον γ----ω.
Πληρώνομαι για τα ρεπορτάζ που βγάζω στον αέρα.
Πιο πολύ πληρώνομαι για τα ρεπορτάζ που δεν βγάζω στον αέρα.
Αυτό που με χαλάει ειναι να γ---ω καμμιά σπουδάστρια δημοσιογράφο και να με παίρνουν οι υπουργοί να παρακαλάνε να πω κάτι γιαυτούς.
Δεν χαλιέμαι.
Συνεχίζω και τους μιλάω.
Στους βουλευτές δεν απαντάω καν.
Αν θέλω να καταστρέψω εναν υπουργό μπορώ.
Χαλαρά.
Αν τους γνώριζες απο κοντά θα είχες άλλη άποψη για πολλά.
Ονειρό μου να γυρίσω στο χωριό μου και να παίζω πρέφα όλη μέρα.
Απο τη ζωή κατάλαβα οτι όλα είναι ενα ψέμα.
Είμαι οσο μα----ας είσαι και εσύ που με βλέπεις.
ΥΓ. το κειμενο ειναι χιουμοριστικο και βέβαια ολα αυτά είναι απο την φαντασία μας. Σεβομαι και εκτιμω ολους τους δημοσιογραφους, οι οποίοι ασφαλώς δεν έχουν καμμία σχέση με την καρικατούρα που περιγράφεται πιο πάνω.
ΥΓ2 Πρός φίλους τρωκτικούς. Μία σημερινή ανάρτησή σας είναι δική μας. Προφανώς σας την έστειλε κάποιος φίλος χωρίς να πεί την πηγή. Οχι οτι τρέχει τίποτα, έτσι το λέμε.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ο Μπέννυ και ο Γιωργάκης είναι βόλτα με το αυτοκίνητο και λέει ο Μπέννυ :
- Βγες ρε Γιωργάκη να δεις αν ανάβει το φλάς.
Βγαίνει o Γιωργάκης και του λέει:
- Ναι, οχι, ναι, οχι, ναι, όχι, ……
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γιατί ο Θεός έφτιαξε το Γιωργάκη;
Για πλάκα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
- Γιατί απολύσανε το Γιωργάκη από το εργοστάσιο με τις μπανάνες στη Σουηδία;
- Γιατί πετούσε τις στραβές!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γιατί το χειμώνα ο Γιωργάκης φοράει ωτασπίδες;
Για να αποφεύγει τα ρεύματα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γιατί ο Γιωργάκης δεν μπορεί να γράψει το νούμερο 33;
Γιατί δεν ξέρει ποιο ψηφίο πάει πρώτο!